jeg tør ikke være glad :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Voldsom kvalme er i hvert fald et godt tegn. Har hørt jo mere kvalme i starten, jo højere HCG og derfor mindre sandsynlighed for at miste. Ved ikke om det er en skrøne, men mener jeg har læst det et sted.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her: http://skanningsklinik.dk/priser.asp kan du få lavet tidlig scanning fra uge. Jeg fik selv lavet en scanning da jeg var 7+0, da jeg havde en fornemmelse af, at der var noget galt. Det var der dog ikke. Alt så fint ud!

det var de bedste 600 kr, jeg nogensiden har givet ud. det gav mig bare så meget ro.

Anja

Ihh må liiiige....  Det er en skrøne med kvalmen. Det handler udelukkende om, hvordan den enkelte reagere på hcg. Ikke på mængden af den. 

Men symptomer er da gerne et tegn på at man er temmelig gravid. Men det kan vel ikke sige noget om, hvordan fosteret har det. Det kan kun en scanning vise. 

TS: Jeg fik også tryghedsscanninger, fordi jeg havde haft en SA lige inden, og det gav også mig lidt ro. Ser man hjerteblink, er sandsynligheden for abort væsentlig lavere. Måske kan det hjælpe på glæden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

DinNabo

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihh må liiiige....  Det er en skrøne med kvalmen. Det handler udelukkende om, hvordan den enkelte reagere på hcg. Ikke på mængden af den. 

Men symptomer er da gerne et tegn på at man er temmelig gravid. Men det kan vel ikke sige noget om, hvordan fosteret har det. Det kan kun en scanning vise. 

TS: Jeg fik også tryghedsscanninger, fordi jeg havde haft en SA lige inden, og det gav også mig lidt ro. Ser man hjerteblink, er sandsynligheden for abort væsentlig lavere. Måske kan det hjælpe på glæden. 

Tænkte det nok.

Anmeld

12. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DinNabo skriver:

Tænkte det nok.

TS: Jeg fik forresten en scanning allerede omkring 5-6 uger, og jeg havde hjerteblink. Men det er vist tidligst fra 6+0 de normaltvis tilbyder det, da det er deromkring hjertet begynder at slå 

Anmeld

12. oktober 2011

LilleLene

Frk-Lotusblomst skriver:

Lige et . Kan nemt forestille mig hvad du går igennem rent følelsesmæssigt lige nu. Jeg har selv lige mistet og gruer lidt for den dag jeg igen bliver gravid!

Men som de andre siger, Slap af, nyd du er gravid og så ville jeg klart bestille en tryghedsscanning omkring uge 7-8 for at se hjerteblink. Det er desværre ikke en garanti for at intet sker, men er sikker på det giver en mere ro..

Jeg håber den lille spire bliver denne gang, og det gør den da Held og lykke med det hele.

åååårh tusind tak for det
Og tror vidst det er dig der skal have et

Anmeld

12. oktober 2011

gh

jeg kan også sagtens følge dig. mistede selv i 9+3 sidste gang. vi fandt ud af det til scanningen. 3 mdr senere troede jeg at jeg var gravid, da jeg for sjov ville tage en test, som viste svag positiv, det gjorde den så bare også lige 3 uger efter, ind til scanning 2 gange med 14 dages mellemrum, de var bange for de ville fjerne et lille foster hvis de udskarbede igen.....men intet passede sammen  og det var desværre graviditets rester fra sidste udskrabing, de havde misset ;( så jeg måtte operes igen. nu næsten 10 mdr fra første graviditet, er jeg så gravid igen er i morgen 7 uger henne. Så selvom man prøver at slappe af og være 100% glad er det svært helt at tro på det, min mand og jeg har snakket om en scanning, jeg er ikke meget for det for man kan jo alligevel ikke gøre noget hvis der er noget galt. Jeg har sagt til mig selv at selvfølgelig skal det nok gå godt denne gang. Og det skal det også nok for dig, hvor langt er du henne nu?

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

åååårh tusind tak for det
Og tror vidst det er dig der skal have et

Vi kan dele det.

Anmeld

12. oktober 2011

LilleLene

gh skriver:

jeg kan også sagtens følge dig. mistede selv i 9+3 sidste gang. vi fandt ud af det til scanningen. 3 mdr senere troede jeg at jeg var gravid, da jeg for sjov ville tage en test, som viste svag positiv, det gjorde den så bare også lige 3 uger efter, ind til scanning 2 gange med 14 dages mellemrum, de var bange for de ville fjerne et lille foster hvis de udskarbede igen.....men intet passede sammen  og det var desværre graviditets rester fra sidste udskrabing, de havde misset ;( så jeg måtte operes igen. nu næsten 10 mdr fra første graviditet, er jeg så gravid igen er i morgen 7 uger henne. Så selvom man prøver at slappe af og være 100% glad er det svært helt at tro på det, min mand og jeg har snakket om en scanning, jeg er ikke meget for det for man kan jo alligevel ikke gøre noget hvis der er noget galt. Jeg har sagt til mig selv at selvfølgelig skal det nok gå godt denne gang. Og det skal det også nok for dig, hvor langt er du henne nu?

jeg er kun 5+6, jeg fandt ud af jeg var gravid i mandags, så det er rimlig nyt

Anmeld

12. oktober 2011

Nettemor

LilleLene skriver:

jeg bor godt nok i Viborg, så der er lidt langt

Men tror da at jeg vil finde en der kan scanne mig, så jeg kan stoppe mine bekymringer

der er en scanningsklinik i silkeborg.. men kan desværre ikke lige huske hvad den hedder

Anmeld

12. oktober 2011

LilleLene

nettemor skriver:

der er en scanningsklinik i silkeborg.. men kan desværre ikke lige huske hvad den hedder

okay taK det vil jeg prøve at finde

Anmeld

12. oktober 2011

MLT

LilleLene skriver:

jeg bor godt nok i Viborg, så der er lidt langt

Men tror da at jeg vil finde en der kan scanne mig, så jeg kan stoppe mine bekymringer

Der er vidst nogen gode nogle i Silkeborg, har jeg hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.