jeg tør ikke være glad :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

LilleLene

Endelig en test der var positiv Ikke fordi vi har prøvet, men jeg har ALTID gerne villet være ung mor

MEN sidst jeg var gravid fik jeg en spontan abort, ikke lang tid efter fik min søster en abort, da hjertet ikke slog
Og min søster og jeg har en veninde, det samme lige er sket for... Jeg tør faktisk ikke engang at være glad for min graviditet :/ jeg er 5+6 henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Nessie

Det kan jeg godt forstå. Det er hårdt, indtil man har fået vished for at den lille derinde har det godt.

Du kan jo evt. købe en skanning ved en klinik, så du kan få lidt ro i sindet.

Anmeld

12. oktober 2011

Peanut

Et forsigtigt tillykke herfra 

Kan godt forstå du ikke tør være alt for glad, men hvor lang tid vil der så gå, før du glæder dig? 

Anmeld

12. oktober 2011

LilleLene

kan man det ? og når man kun er så "kort" henne :p

Anmeld

12. oktober 2011

Nitz - <3 David

LilleLene skriver:

Endelig en test der var positiv Ikke fordi vi har prøvet, men jeg har ALTID gerne villet være ung mor

MEN sidst jeg var gravid fik jeg en spontan abort, ikke lang tid efter fik min søster en abort, da hjertet ikke slog
Og min søster og jeg har en veninde, det samme lige er sket for... Jeg tør faktisk ikke engang at være glad for min graviditet :/ jeg er 5+6 henne

Tror det er meget normalt at man er nervøs og bange for at det sker igen.. Jeg mistede også første gang.. Og jeg troede ikke selv på at alt var 100% iorden før MD scanning i uge 20..
- Og jeg syns stadig det er meget uvirkeligt.. Og "bange" for at der kan ske noget.. (jeg er pt. uge 26+1) Men det eneste man kan gøre er at slappe af, passe på sig selv. Og nyde at man KAN blive gravid..
selvf. er der er chance for at miste igen. Men nu har du jo været uheldig en gang.. så for at den lille spirer blir der denne gang..

Anmeld

12. oktober 2011

LilleLene

Peanut skriver:

Et forsigtigt tillykke herfra 

Kan godt forstå du ikke tør være alt for glad, men hvor lang tid vil der så gå, før du glæder dig? 

Når jeg har set at den lever

Anmeld

12. oktober 2011

LilleLene

Nitz - 26+ skriver:

Tror det er meget normalt at man er nervøs og bange for at det sker igen.. Jeg mistede også første gang.. Og jeg troede ikke selv på at alt var 100% iorden før MD scanning i uge 20..
- Og jeg syns stadig det er meget uvirkeligt.. Og "bange" for at der kan ske noget.. (jeg er pt. uge 26+1) Men det eneste man kan gøre er at slappe af, passe på sig selv. Og nyde at man KAN blive gravid..
selvf. er der er chance for at miste igen. Men nu har du jo været uheldig en gang.. så for at den lille spirer blir der denne gang..

Jeg prøver også lidt at "glemme" det, for at jeg ikke skal tænke på hvis jeg taber det
Men det virker altså også mærkeligt at prøve at glemme sin graviditet, især når jeg har voldsom kvalme

Anmeld

12. oktober 2011

DinNabo

LilleLene skriver:

Jeg prøver også lidt at "glemme" det, for at jeg ikke skal tænke på hvis jeg taber det
Men det virker altså også mærkeligt at prøve at glemme sin graviditet, især når jeg har voldsom kvalme

Voldsom kvalme er i hvert fald et godt tegn. Har hørt jo mere kvalme i starten, jo højere HCG og derfor mindre sandsynlighed for at miste. Ved ikke om det er en skrøne, men mener jeg har læst det et sted.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men her: http://skanningsklinik.dk/priser.asp kan du få lavet tidlig scanning fra uge. Jeg fik selv lavet en scanning da jeg var 7+0, da jeg havde en fornemmelse af, at der var noget galt. Det var der dog ikke. Alt så fint ud!

det var de bedste 600 kr, jeg nogensiden har givet ud. det gav mig bare så meget ro.

Anja

Anmeld

12. oktober 2011

LilleLene

jeg bor godt nok i Viborg, så der er lidt langt

Men tror da at jeg vil finde en der kan scanne mig, så jeg kan stoppe mine bekymringer

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Lige et . Kan nemt forestille mig hvad du går igennem rent følelsesmæssigt lige nu. Jeg har selv lige mistet og gruer lidt for den dag jeg igen bliver gravid!

Men som de andre siger, Slap af, nyd du er gravid og så ville jeg klart bestille en tryghedsscanning omkring uge 7-8 for at se hjerteblink. Det er desværre ikke en garanti for at intet sker, men er sikker på det giver en mere ro..

Jeg håber den lille spire bliver denne gang, og det gør den da Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.