Smører I mavserne ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Kruse90

NNL skriver:

Jamen så vidt jeg selv ved, går det rigtig godt  Kæmper stadig med lidt kvalme indimellem, men tror så småt det er ved at blive bedre. Glæder mig bare til at komme til scanning om høre om alt er som det skal være og se den lille for første gang

Hvad med dig? Går det stadig godt? Og hvornår skal du til NF??

Dejligt at høre
Kan godt forstå du glæder dig Det samme gør jeg.

Jeg har det stadig suåer godt. Jeg håber også at baby har det godt og er sund og rask
Vi skal til NF scanning den 26
Det bliver så spændende.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Dejligt at høre
Kan godt forstå du glæder dig Det samme gør jeg.

Jeg har det stadig suåer godt. Jeg håber også at baby har det godt og er sund og rask
Vi skal til NF scanning den 26
Det bliver så spændende.

Kram

Uhh det er lige dagen inden os

Men ja, hvor bliver det bare super spændende

Anmeld

22. oktober 2011

Ma-lu

Tak.! Jeg må et smut i Matas så... Jeg ved ik rigtig om jeg buler pga baby, tror nu bare det mad :O Jeg har hverken haft kvalme eller ubehag , tværtimod så spiser jeg konstant og har allerede taget 7 kg på.. :/ det jeg så lidt ked a, det skal jo ik gå så stærkt, men jeg kan slet ik holde igen, og hvis jeg prøver så blir jeg bare stik hysterisk !! :/

Anmeld

23. oktober 2011

NNL

Ma-lu skriver:

Tak.! Jeg må et smut i Matas så... Jeg ved ik rigtig om jeg buler pga baby, tror nu bare det mad :O Jeg har hverken haft kvalme eller ubehag , tværtimod så spiser jeg konstant og har allerede taget 7 kg på.. :/ det jeg så lidt ked a, det skal jo ik gå så stærkt, men jeg kan slet ik holde igen, og hvis jeg prøver så blir jeg bare stik hysterisk !! :/

Åh altså det er bare ikke nemt når maven vil have mad! Jeg har taget 3 kg på nu, var lige på vægten i morges... Min teori er så at jeg spiser det jeg kan få ned mens jeg har kvalme, så må jeg tænke lidt over hvad jeg spiser når jeg får det bedre... Men plejer de værste "trange" ikke at forsvinde efter 3-4 mdr ligesom de fleste andre symptomer?

Anmeld

24. oktober 2011

Ma-lu

Ingen anelse.... Heldigvis er mine lyst ikke mest slik og chokolade.. Det rugbrød m. Banan eller spegepølge , men det selvfølgelig heller ikke sundt i alt for store mængder Jeg har lidt et problem med mit temp, så jeg spiser bare for eller kan hverken min famile eller kæreste holde mig ud!! Og egentlig heller ik mig selv.!

Anmeld

24. oktober 2011

NNL

Ma-lu skriver:

Ingen anelse.... Heldigvis er mine lyst ikke mest slik og chokolade.. Det rugbrød m. Banan eller spegepølge , men det selvfølgelig heller ikke sundt i alt for store mængder Jeg har lidt et problem med mit temp, så jeg spiser bare for eller kan hverken min famile eller kæreste holde mig ud!! Og egentlig heller ik mig selv.!

Haha, sjovt du lige nævner spegepølse, det har jeg også haft en frygtelig lyst til i over en uge nu. Helst på et varmt ovn-rundstykke  I lørdag måtte jeg bare have syltede agurkeskiver, totalt kliché, men der var ikke noget at gøre

Og i dag kaster jeg alt op, det er sgu ikke til at blive klog på...

Anmeld

28. oktober 2011

Ma-lu

NNL Ku' ik citere.. Men et varmt rundstykke med 3 skiver spege det er også sagen, engang imellem ?Men lyst er ik så slem mere til noget bestemt !! Den creme der blev jeg anbefalet i kirugen, den var effektiv, og den tog både ar og strækmærker, i forbindelse med brystforstørrende operation.!!- den duftede bare ik så godt :!Meden, nu smutter jeg i Matas efter mandelolie

Anmeld

28. oktober 2011

NNL

Ma-lu skriver:

NNL Ku' ik citere.. Men et varmt rundstykke med 3 skiver spege det er også sagen, engang imellem ?Men lyst er ik så slem mere til noget bestemt !! Den creme der blev jeg anbefalet i kirugen, den var effektiv, og den tog både ar og strækmærker, i forbindelse med brystforstørrende operation.!!- den duftede bare ik så godt :!Meden, nu smutter jeg i Matas efter mandelolie

Tja, så er det creme jo nok egentlig meget godt Og måske effektivt, hvis der skulle begynde at komme et strækmærke...? Jeg har gang i kokos olien

Hmm spegepælse står stadig højt på listen her, men rugbrød med leverpostej og rødbeder er blevet det nye hit

Nu skal vi sydpå i en uge på et all inclusive hotel, så er meget spændt på om der er noget baby har lyst til i buffet'en

Anmeld

28. oktober 2011

Nina Amelia

Jeg har også hørt graviditetsrygter om kokosolien men generelt er både mandel -og kokosolie suuuuper godt for hud og hår!

Må dog skuffe og sige at strækmærker kan det ikke forhindre da det er en hormonel mekanisme der sker i underhuden (dermed også årsagen til at mange får dem i teenageårene når de "vokser" hvor det i virkeligheden også er hormonerne der laver rod). Og så langt ned i huden kan olie eller creme dog ikke trænge ind.
Men det er nu en rigtig god ting at være ekstra god ved sin hud mens man er gravid og ammer. -Kroppen mangler jo ofte fx vitaminer og mineraler fordi bebsen hapser det hele.

Anmeld

28. oktober 2011

NNL

Nina Amelia skriver:

Jeg har også hørt graviditetsrygter om kokosolien men generelt er både mandel -og kokosolie suuuuper godt for hud og hår!

Må dog skuffe og sige at strækmærker kan det ikke forhindre da det er en hormonel mekanisme der sker i underhuden (dermed også årsagen til at mange får dem i teenageårene når de "vokser" hvor det i virkeligheden også er hormonerne der laver rod). Og så langt ned i huden kan olie eller creme dog ikke trænge ind.
Men det er nu en rigtig god ting at være ekstra god ved sin hud mens man er gravid og ammer. -Kroppen mangler jo ofte fx vitaminer og mineraler fordi bebsen hapser det hele.

Ja det er jo de skide hormoner igen

Men er blevet enig med mig selv om at olien i hvert fald ikke skader, det er jo et rent naturprodukt Og mavsen bliver så dejlig blød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.