Smører I mavserne ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.495 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

NNL

Hej Piger

Ja som overskriften lyder - smører I maverne i noget specielt for at undgå strækmærker? Har et par veninder der har rådet mig til at smøre min mave ind i kokos- eller mandel-olie allerede, men jeg kan ikke lige komme igang. Måske fordi det stadig virker lidt uvirkeligt

Ville bare lige høre jeres holdning til det, og sige rådene videre.

Knus fra NNL - 9+5 i dag med en fin lille bule på maven, selvom jeg er førstegangs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Kruse90

NNL skriver:

Hej Piger

Ja som overskriften lyder - smører I maverne i noget specielt for at undgå strækmærker? Har et par veninder der har rådet mig til at smøre min mave ind i kokos- eller mandel-olie allerede, men jeg kan ikke lige komme igang. Måske fordi det stadig virker lidt uvirkeligt

Ville bare lige høre jeres holdning til det, og sige rådene videre.

Knus fra NNL - 9+5 i dag med en fin lille bule på maven, selvom jeg er førstegangs...

Heej søde
Ja jeg smørre med en creme fra Derma
Men jeg tager i dag i Løvbjerg for at købe ren mandelolie som Caroline86 har rådet mig til
Dette er også godt til mellemkødet (massage) For at gøre det mere elastisk for at prøve at forebygge at man sprækker under fødslen

Anmeld

12. oktober 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Heej søde
Ja jeg smørre med en creme fra Derma
Men jeg tager i dag i Løvbjerg for at købe ren mandelolie som Caroline86 har rådet mig til
Dette er også godt til mellemkødet (massage) For at gøre det mere elastisk for at prøve at forebygge at man sprækker under fødslen

Tja måske man så bare skulle komme i sving  Har noget kokos olie derhjemme, er spændt på om jeg kan klare lugten, ellers må jeg også have fat på noget mandel olie i stedet

Er du begyndt at bule ud også??

Krammer

Anmeld

12. oktober 2011

Kruse90

NNL skriver:

Tja måske man så bare skulle komme i sving  Har noget kokos olie derhjemme, er spændt på om jeg kan klare lugten, ellers må jeg også have fat på noget mandel olie i stedet

Er du begyndt at bule ud også??

Krammer

jaah du kan se mit mavebillede

Anmeld

12. oktober 2011

NNL

Kruse90 skriver:

jaah du kan se mit mavebillede

Hvor ser jeg det henne??

Anmeld

12. oktober 2011

NNL

Kruse90 skriver:

Her https://www.baby.dk/debat/138771pi1/uge-11/guldgrynet-100.aspx#GoToMessage

Tak

Hvor ser det bare dejligt ud...

Anmeld

12. oktober 2011

Kruse90

NNL skriver:

Tak

Hvor ser det bare dejligt ud...

jaah det er så fedt

Anmeld

12. oktober 2011

Camillee

Nej det gør jeg ikke, jeg plejer min hud som jeg hele tiden har gjort,
jeg har alligevel så mange strækmærker fra min graviditet med Elias at et par fra eller til betyder ikke så meget (: desuden er de helt gennemsigtige nu, så de er ikke ret tydelige mere (:

men synes da du skal prøve (:

Anmeld

12. oktober 2011

Koen.

Nej det gør jeg ikke, det får lidt alm body lotion efter bad men ellers er det så MANGE i forvejen efter første graviditet at jeg næppe ser det hvis der kommer flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.