tja piger. den ellers så lykkelige familie er ved at krakelere. je er ked af det hver dag føler mig som barnepige og husbestyrinde..
jeg laver alt i huset, tager mig af hans ja kort sagt umulige og onskabsfulde datter. hun er ond over for vores fælles datter, og hun er ik engang jaloux. når min kæreste er hjemme er hans datter en engel, men så snart han er ude af døren ja så vender hun.
han kan ik forstå jeg er ked af det hele. jeg har jo fået mig en datter siger han. men det jo bare ik hyggeligt at ha en datter når alt andet ik fungere.
han siger jeg skal sige til hvis jeg vil ha noget hjælp med noget, men når man så beder om hjælp ja så får man ingen hjælp, det eneste han kan sige er at ja så må jeg jo finde nogen der kan tage hans datter lidt. jamen for hulan da mand det jo ik alle andre jeg vil ha til at tage hende det sku ham. det hans hjælp jeg vil ha. men det forstår han bare ik...
for pokker hvor er det hårdt det her... man sidder og fortæller ham hvordan man har det og man føler sig slidt helt ned. og så siger han bare at det forstår han ik... hvor svært kan det lige være.
ja undskyld piger men havde bare lige brug for at komme af med det.
er jeg helt galt på den eller kan i se jer selv i det her..
Anmeld