hvad var jeres tegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang var der ingen tegn, vandet gik 2 uger før termin midt om natten. Blev sat igang 1½ døgn efter da jeg ikke selv fik veer.

Men med min søn havde jeg det som dig dagen inden han blev født. Jeg havde kvalme og dårlig mave, og kunne også på en eller anden måde fornemme at nu skete der snart noget.
Slimprop har jeg ikke set noget til nogen af gangene, og har først begyndt at bløde efter veerne var gået i gang.

Håber på det snart er din tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Mutti2

Mit eneste tegn var at jeg dagen før overhovede ikke mærkede noget liv. OVERHOVED.

Jeg gjorde alt, for at få den mindste beværelse derindefra, men der skete bare intet. Så jeg løb ind til fødegangen, for at blive checkket!! Alt var som det skulle være, hun var bare ved at ligge sig i position. Hun havde tabt sig en smule, så det var helt fantastisk at jeg tog der op.

Jeg skulle sættes i gang dagen efter, så lå hele natten og spillede på min mobil, da det eneste jeg kunne tænke på var: I morgen skal jeg være mor, imorgen skal jeg være mor, i morgen skal jeg være mor....

Kl. 05.36, gik mit vand, og veerne strømmede ind. og 3 timer og 14 min senere lå hun i mine arme

Puha, hvor jeg glæder mig til at opleve det igen

Glæd dig Diana , Det er SÅ stort

Og held og lykke

Stort knus

Pernille

Anmeld

2. februar 2009

starsofheaven

Mandag til onsdag eftermiddag var jeg meget aktiv, gjorde rent og støvsuget, gik ture ja alt muligt, men så onsdag aften fik jeg tegnblødning, og samme aften 3 timer efter begyndte min veer ret kraftige enda.. fik intet søvn.. jeg var på FG både onsdag nat, torsdag aften og fik lov at blive fredag aften da jeg kom ind på FG igen og der gik så 10 timer til jeg havde født. Fødte lørdag mogen. så 3 dage med veer!

Anmeld

3. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Intet Det første tegn jeg havde var en ve, som jeg troede var dårlig mave Men man får ikke mælk i bryster når man har forstopppelse

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

ved drengene var der masser af tegn, opkast og diarre med den store, vandet gik, ca et døgn før jeg fødte Christian (lang tid at vente på veer, når man ved de skal komme), og absolut ingen tegn med den mindste, hun kom bare!

Anmeld

3. februar 2009

Kvindemin

Linda skriver:

den sidste uge op til fødsel var jeg også på toilet KONSTANT og sov næsten ikke...
men der imod weekenden inden jeg fødte der sov jeg faktisk hele tiden, havde ondt alle steder og følte at hun var ved at smadre mit bækken så meget som hun stod og trykkede...

held og lykke med den snarlige (forhåbentlig) fødsel

Fra Linda

Kan vidst kun give dig ret

Anmeld

3. februar 2009

Kristina V

JEg kunne intet mærke, før jeg sku op og tisse, hvor mit vand så gik da jeg rejste mig. 27 timer efter lå hun i mine arme

Anmeld

3. februar 2009

frk Jensen

Jeg fødte 14 dage før termin og havde ikke rigtigt nogle tegn til det.
Jeg var oppe og tisse om natten ved halv tre tiden og da jeg gik op i sengen igen gk vandet som jeg hoppede op i sengen. Blob så var der vand overalt. 16 timer senere var lille Marcus i mine arme... Skøn fødsel, gør det gerne igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.