hvad var jeres tegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

47.478 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Diana...

op til fødslen?

Jeg har termin om præsis 1 uge og er så nysgerrig for har aldrig haft det så godt som jeg har haft det i denne uge (altså under graviditeten) mine nætter er meget hårde tisser MEGA meget og har ond i maven, men lige så snart jeg står op er jeg frisk hmm...

Hvordan havet i det op til og hvilke tegn ?

Knus Diana som ikke kan vente mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Mimic

den sidste uge op til fødsel var jeg også på toilet KONSTANT og sov næsten ikke...
men der imod weekenden inden jeg fødte der sov jeg faktisk hele tiden, havde ondt alle steder og følte at hun var ved at smadre mit bækken så meget som hun stod og trykkede...

held og lykke med den snarlige (forhåbentlig) fødsel

Fra Linda

Anmeld

1. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

op til fødslen?

Jeg har termin om præsis 1 uge og er så nysgerrig for har aldrig haft det så godt som jeg har haft det i denne uge (altså under graviditeten) mine nætter er meget hårde tisser MEGA meget og har ond i maven, men lige så snart jeg står op er jeg frisk hmm...

Jeg havde det også godt, var frisk ordnede en masse der hjemme var i rigtig godt humør, ja kort sagt havde en masse overskud... dagene op til havde jeg sådan en muren i mave, lænden og ned i benene og stadig i godt humør og med masser af overskud...

så når jeg tænker over det var jeg ikke i tvivl om at det var snart....

Anmeld

1. februar 2009

Bastian

Vi havde været til vejfest dagen før termin. Jeg følte mig sådan tung i maven og gik tidligt til ro. Næste morgen havde jeg blod i trusserne og havde menssmerter løbende gennem hele dagen. Om aftenen blev menssmerterne mere og mere regelmæssige. De gik så over til rigtige veer (yikes) om natten, og vi tog på sygehuset kl. 05.

Anmeld

1. februar 2009

ekzunz

Jeg kan jo dårligt huske det, men jeg mener at med Lukas (den første) var jeg bare enormt aktiv hele dagen. Jeg fik vasket gardiner i soveværelset (det kan ikke anbefales - de kom først op igen da han var 6 mdr) og gjort en masse rent osv. Jeg mærkede meget efter den dag - det var den dag jeg havde termin - men jeg kunne altså ikke mærke nogle tegn på at der skulle ske noget. Det startede så med at vandet gik kl. 5 om morgenen.....
Med Klara synes jeg bare alle de plukveer at helt åndsvage - de kom jo hele tiden. Det var først da jeg talte med min søster og hun spurgte om det mon ikke kunne være alm. veer at jeg tænkte lidt længere.....de var jo kommet med ca. 10 min. mellemrum siden kl. 8 om morgenen......jeg var sgu ikke så kvik...)

Puh ha det bliver spændende for dig....

Anmeld

1. februar 2009

Lise

Jeg var bare træt og tung og øv - og tissede mindst 15 gange om natten.

De sidste to dage inden det gik løs havde jeg meget milde veer - det mærkedes bare som træthed i lænden og lidt ned i ballerne og benene. Som om jeg havde gået op ad 500 trappetrin... Men jeg havde ingen ide om at det var ved at ske. Fødte 11 dage før termin, og selvom jeg havde tænkt flere gange i løbet af de to dage at jeg havde veer, troede jeg der var laaaaang tid igen lige indtil det øjeblik vandet gik.

Anmeld

2. februar 2009

DK

Jeg var også oppe og tisse meget om natten dagene inden. Men jeg havde det fint. En lille smule ondt i ryggen, det var det. Fødslen startede med at vandet gik, så jeg var ikke så meget i tvivl!!!

Anmeld

2. februar 2009

pusling30

Diana/Claus skriver:

op til fødslen?

Jeg har skrevet et brev til dig

Anmeld

2. februar 2009

Nadi

Mandag: Slimpropen røg
Fredag: Tegnblødning
Lørdag: En masse murren og plukveer
Søndag: Vandet gik

Ja det var vel de tegn jeg havde lige op til. Det kom lidt bag på mig for jeg havde termin den 17. juli og han er født den 8. juli, så jeg havde det som jeg havde haft det generelt under graviditeten.

Held og lykke, håber da snart der sker noget. Synes lige som det hele spidser sig til når man når til slutningen.

-Nadia

Anmeld

2. februar 2009

heaven

hrum... her var det ingen varsel - vandet gik lige pludselig, og så kørte det ellers derudaf....... 26 timer senere var Lasse i mine arme

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.