Forslag til en ny debat kategori-Gravid efter at have mistet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Christina.78

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er ALLE!...
Dødfødte, SA, MA, o.s.v...

Jeg er sikker på alle har brug for en eller anden vejledning. og det ville være rart at have et sted at gå hen! Om man mister i uge 5, 10, 20, 30, eller lige op til, så er realiteten at man har mistet. Hvordan man så tackler sorgen er op til den enkelte... Det er dog helt sikkert at vi alle når vi blvier gravide igen, vil opleve en frygt, en frygt for det at miste...

og også gældende em som føder levende børn og har dem i minutter, timer, dage, måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Christina.78 skriver:

og også gældende em som føder levende børn og har dem i minutter, timer, dage, måneder...

Helt sikkert JA!!!

Anmeld

12. oktober 2011

Nettemor

rigtig god ide.

har aldrig stået i den situation og håber selvfølgelig at jeg aldrig kommer til at opleve det men jeg kan sætte mig ind i hvor forfærdelig sorgen må være (så godt som man nu kan) og kan godt forstå at man kan have brug for at snakke med andre der står i den situation

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

nettemor skriver:

rigtig god ide.

har aldrig stået i den situation og håber selvfølgelig at jeg aldrig kommer til at opleve det men jeg kan sætte mig ind i hvor forfærdelig sorgen må være (så godt som man nu kan) og kan godt forstå at man kan have brug for at snakke med andre der står i den situation

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Du var også i mine tanker i nat, da jeg kom til at tænke på vi mangler sådan en!

Jeg ved godt man bare kan lave en lukket gruppe, men synes alle skal have lov at læse om det, følge med o.s.v. Det kan j være vi fanger nogen der ikke er aktive, men som sidder med nøjagtig samme følelser..

Nemlig, kan ikke sige andet

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Nemlig, kan ikke sige andet

Anmeld

13. oktober 2011

millesofie

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg mistede også selv tidligt. Fik en medicinsk abort i uge 10, men fosteret var gået til tidligt i graviditeten..

Og tror alle der har mistet på den ene eller anden måde har brug for nogen sparingspartnere at dele den der utryghed med.
Spørgsmål, hjælp til at komme igennem den usikkerhed..Så vi får en dejlig graviditet uden alt for mange bekymringer.. (de kommer selvfølgelig, men måske andre der står i samme situation, har stået i samme situation kan vejlede en)

ja jeg synes det lyder som en rigtig god ide, for har man haft problemmer før så er man mere nærvøs og ja måske der er nogen der har nogle gode råd eller andre oplysninger man kunne nyde godt af

Anmeld

13. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

millesofie skriver:

ja jeg synes det lyder som en rigtig god ide, for har man haft problemmer før så er man mere nærvøs og ja måske der er nogen der har nogle gode råd eller andre oplysninger man kunne nyde godt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.