Forslag til en ny debat kategori-Gravid efter at have mistet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Evt. en ny kategori til dem der har mistet men er gravid igen..
Kan forestille mig det er en kategori jeg vil komme til at bruge flittigt når jeg engang igen bliver gravid!

Det er fint nok at man jo bare kan ligge det under SA eller de andre mistet kategorier. Synes dog alligevel det burde være adskilt. Da det jo ikke er det samme.

Så jeg stemmer for en Gravid efter at have mistet kategori.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

millesofie

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan forestille mig det er en kategori jeg vil komme til at bruge flittigt når jeg engang igen bliver gravid!

Det er fint nok at man jo bare kan ligge det under SA eller de andre mistet kategorier. Synes dog alligevel det burde være adskilt. Da det jo ikke er det samme.

lyder som en god ide

jeg har ikke selv mistet (kun under uge 5, såå) men kunne forstille mig at der er andre tanker og spørgsmål der melder sig, når man så bliver gravid igen..

Anmeld

12. oktober 2011

Christina.78

lyder som en god ide - er det så kun såsom dødfødte, eller disse spontane aborter? Eller også for dem som har haft børnene lidt/længere tid og så mister dem???

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

God ide, når jeg engang skal have den næste, vil jeg helt sikkert kunne bruge den rigtig meget.

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

Christina.78 skriver:

lyder som en god ide - er det så kun såsom dødfødte, eller disse spontane aborter? Eller også for dem som har haft børnene lidt/længere tid og så mister dem???

Den skal vel være til alle der har mistet, frygten er vel den samme - at der går noget galt i graviditeten som betyder vi ikke oplever barnet vokse op. Det der er forskelligt er nok snare, hvornår frygten "går over".

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

millesofie skriver:

lyder som en god ide

jeg har ikke selv mistet (kun under uge 5, såå) men kunne forstille mig at der er andre tanker og spørgsmål der melder sig, når man så bliver gravid igen..

Jeg mistede også selv tidligt. Fik en medicinsk abort i uge 10, men fosteret var gået til tidligt i graviditeten..

Og tror alle der har mistet på den ene eller anden måde har brug for nogen sparingspartnere at dele den der utryghed med.
Spørgsmål, hjælp til at komme igennem den usikkerhed..Så vi får en dejlig graviditet uden alt for mange bekymringer.. (de kommer selvfølgelig, men måske andre der står i samme situation, har stået i samme situation kan vejlede en)

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Christina.78 skriver:

Det er ALLE!...
Dødfødte, SA, MA, o.s.v...

Jeg er sikker på alle har brug for en eller anden vejledning. og det ville være rart at have et sted at gå hen! Om man mister i uge 5, 10, 20, 30, eller lige op til, så er realiteten at man har mistet. Hvordan man så tackler sorgen er op til den enkelte... Det er dog helt sikkert at vi alle når vi blvier gravide igen, vil opleve en frygt, en frygt for det at miste...

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

God ide, når jeg engang skal have den næste, vil jeg helt sikkert kunne bruge den rigtig meget.

Du var også i mine tanker i nat, da jeg kom til at tænke på vi mangler sådan en!

Jeg ved godt man bare kan lave en lukket gruppe, men synes alle skal have lov at læse om det, følge med o.s.v. Det kan j være vi fanger nogen der ikke er aktive, men som sidder med nøjagtig samme følelser..

Anmeld

12. oktober 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor er du go'! godt initiativ!

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Hvor er du go'! godt initiativ!

Taaak.

Jeg synes desværre det ser ud som om der kommer en stigning i antallet af personer der mister og da jeg sad og læste Spontan abort igennem igår, slog det mig at der var nogen med bekymringer omkring det at blive/være gravid igen. og synes slet ikke det passede ind der.
Og tror måske det holder nogen fra at komme ud med deres frustrationer, fordi de ikke rigtig har en kategori at gå under..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.