Hjælp lige en førstegangsgravid ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Nu nærmer min termin sig(6 dage tilbage) og nu har jeg brug for lidt hjælp. Jeg har haft masser af plukveer i graviditeten men de har aldrig gjort ondt. Her til aften har jeg som sædvanligt masser af plukveer. Men! De trækker om i lænden, og sidder nærmest kun nederst på maven og i lænden(mine plukveer er typisk hele maven der spænder). Samtidigt så niver det i lysken. Jeg har også haft dårlig mave(mums) og kvalme i dag. Men det gør slet ikke så ondt at jeg kun skal koncentrere mig om det når det kommer. Men det gør skam ondt. Vil i tro det kan være begyndende veer?

Jeg vil ikke sætte for meget igang. Men jeg vil tro at der er noget lidt i gang. Det lyder lidt som det jeg havde aftenen før jeg fødte.
Der til kan kvalmen også vende tilbage lige omkring terminen, det fik jeg i hvert fald at vide af min jm..

Lyder meget spænende.. Held og Lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

norenberg

det lyder som da jeg ventede min datter og dengang kastede jeg også op døgnet inden og dårlig mave så tror bestemt der snart sker noget

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Stadig ingen fødsel. Men plukveerne er hyppigere(og vare længe) i dag og gør stadig en lille smule ondt. Synes det er meget forvirrende det her

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nu gør min lænd godt nok ondt! Men det er hele tiden(dog gør det mere ondt når der samtidigt kommer en plukve). Øv hvorfor kunne vandet ikke bare gå så man ikke var i tvivl

Anmeld

13. oktober 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Nu gør min lænd godt nok ondt! Men det er hele tiden(dog gør det mere ondt når der samtidigt kommer en plukve). Øv hvorfor kunne vandet ikke bare gå så man ikke var i tvivl

Jeg synes klart det lyder som om der er optræk til et eller andet, så skynd dig at få lidt søvn, just in case 

Knus

1000Ben

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wow! Hvor længe kan sådan noget stå på før der sker mere? Har næsten ikke sovet i to nætter fordi jeg ikke kan finde ro på grund af min lænd og underliv niver sådan. Men mine veer/plukveer er slet ikke regelmæssige og gider ikke rigtigt tage til. Jeg ender da med at blive helt udkørt når det endelig sker!

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

jeg ville tage et håndklæde og varme det og ligge det på lænden og gå i seng og se om du kan slappe af på det

Ellers ring lige til føde afd først , og hør om de har en ide til afslapning hvis du ikke skal undersøges , du skal ha kræfter til dette 

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nej nej!! så det selvfølgelig gået i sig selv igen. Øv hvor vil jeg gerne have den baby ud nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.