Hjælp lige en førstegangsgravid ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nu nærmer min termin sig(6 dage tilbage) og nu har jeg brug for lidt hjælp. Jeg har haft masser af plukveer i graviditeten men de har aldrig gjort ondt. Her til aften har jeg som sædvanligt masser af plukveer. Men! De trækker om i lænden, og sidder nærmest kun nederst på maven og i lænden(mine plukveer er typisk hele maven der spænder). Samtidigt så niver det i lysken. Jeg har også haft dårlig mave(mums) og kvalme i dag. Men det gør slet ikke så ondt at jeg kun skal koncentrere mig om det når det kommer. Men det gør skam ondt. Vil i tro det kan være begyndende veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

DenLykkelige

Jeg kan desværre ikke give nogle råd eller forslag

Men opper den lige for dig og håber du snart har din guldklump i armene

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak. Jeg håber sådan det er begyndelsen på noget.

Anmeld

11. oktober 2011

4kløver

Vil ikke gøre mig til dommer men jo det kunne godt lyde som om der er gang i noget.. eller at baby ligger sig godt ned..
for dig at det er veer.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Baby står meget langt nede og min jordemoder kan sagtens mærke hovedet med to fingre. Sådan har det været et par uger

Anmeld

12. oktober 2011

4kløver

Anonym skriver:

Baby står meget langt nede og min jordemoder kan sagtens mærke hovedet med to fingre. Sådan har det været et par uger

Så må du heller få sovet vis der er gang i veerne.
Held og lykke når du når så langt..

Anmeld

12. oktober 2011

Bshizzle

Anonym skriver:

Nu nærmer min termin sig(6 dage tilbage) og nu har jeg brug for lidt hjælp. Jeg har haft masser af plukveer i graviditeten men de har aldrig gjort ondt. Her til aften har jeg som sædvanligt masser af plukveer. Men! De trækker om i lænden, og sidder nærmest kun nederst på maven og i lænden(mine plukveer er typisk hele maven der spænder). Samtidigt så niver det i lysken. Jeg har også haft dårlig mave(mums) og kvalme i dag. Men det gør slet ikke så ondt at jeg kun skal koncentrere mig om det når det kommer. Men det gør skam ondt. Vil i tro det kan være begyndende veer?

Dette kunne lyde det som det samme jeg var ude for..

Har i min sidste del af graviditeten haft rigtig mange plukveer..
Da jeg vågnede en morgen og skulle til sygehuset for at blive sat igang, da kiggede hun mærkeligt på mig mens jeg fik lavet en strimmel (CT...etellerandet ) for min kommentar var "Sikker mange plukveer jeg har med alle de bjerge!"..
- Men det VAR veer.. ergo.. ingen igangsætelse til mig..
Jeg mærkede dem bare ikke så bidende og smertefulde som jeg oplevede med min første graviditet.

Så Ja, mit råd vil osse være at du skal sove på det og lade tiden se an.. .. Jeg kryder fingre for at der snart sker noget  

Anmeld

12. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det kunne godt lyde som om noger under opsejling, så det kan jo være. Men det er aldrig til at vide...somme tider går det også i sig selv igen efter en nats hvile og søvn.

Se tiden lidt an og prøv at lægge mærke til om sammentrækningerne/smerterne kommer regelmæssigt, tag tid på det hvis du kan.

Og ellers så kontakt FG, det er trods alt dem, der har mest styr på den slags

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2011

Mauser.

jeg har haft det sådan i en hel uge faktisk, det kan sagtens være baby der borer sig ned i dit bækken og at din livmoder hals bliver afkortet .. Håber at der sker noget snart

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Opdatering: jeg synes ikke det har taget til overhovedet. Men rendte og kastede op hele natten. Så måske jeg bare er blevet syg. Øv!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.