ulækre badeænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Loggidut

det er hvad jeg lige har fundet ud af vi har...føj...de er jo fyldt med alger inden i...

har i nogen sinde tjekket jeres badelegetøj for sådan noget stads...
Jeg har da aldrig skænket det en tanke!

det er sgu lidt klamt må jeg sige, så de fik lige en tur i noget grundrens-...andet kunne jeg ikke lige finde på.

hvad gør i andre for at holde badelegetøjet rent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Mikkelmusen

ad hvor klamt, jeg har ikke skænket det en tanke.... Er allerede på vej ud og tjekke Filucas....

Anmeld

1. februar 2009

Mie A

Ja, det opdagede jeg også engang her hjemme, så ud røg alle badeænderne... Synes simpelthen at der er for klamt !!!
Tilgengæld har de en masse kopper og skåle og lign. at lege med når de er i bad- hvilket er meget nemmere at holde rent.

Anmeld

1. februar 2009

Plysbjørnen

Vi har lige smidt Laura's ud af samme årsag...
For der er jo også bakterier i skidtet...

Anmeld

1. februar 2009

Tynen

Jeps - Opdagede det en dag, da jeg ville trykke vandet ud af dem efter hun havde været i bad.
Der kom sådan noget grumset, slimet vand ud af dem og det er simpelthen så klamt
WADR!!

Anmeld

1. februar 2009

Susan1978

jojo

jeg så engang et program, hvad hed det, RENT HJEM eller sådan noget det der med de der to rengøringsduller og de tjekkede en barbie der lå ude i en brusekabine og den barbie var næsten levende.

jeg har derfor altid lidt andet badelegetøj på lager, så jeg kan skifte det ud, købte engang et par pakker i Lidl tror jeg. Der var både hunde, ænder og frøer osv..

men ellers har de nogle plastik dyr hvor der ikke kan komme vand i. Dem har jeg indtil videre haft smidt i opvaskeren et par gange og bagefter hældt skoldet vand over.

så har jeg da lidt bedre samvittighed når Emil vælger at putte en vandskildpadde i munden.

Anmeld

2. februar 2009

bette

aghh det har jeg sku da ikke tænkt på..
føj da.. tror vist liiiige jeg skal have byttet ud i hvad han får lov at tage med i bad..

wadr... !! hehe

Anmeld

2. februar 2009

Grynt

jeg smider tit og ofte tingene i opvaskeren og til tider bliver de vasket i klorin. Syntes jeg er meget påpasselig i at få dem rengjort. Når ungerne er færdige i badet så bliver de tømt for vand og lagt op i en kurv, så de kan luft tørre.

Anmeld

2. februar 2009

Rasmine

Her er alt legetøj nærmest inddraget.
Det snask kan sætte sig i ørerne, måske derfor Mille altid har døjet med de forbandede ører...?
Den smule de har, ryger i vaskemaskinen på 60, sammen med en stak håndklæder, så banker de ikke så meget mod tromlen,

Anmeld

2. februar 2009

Nadi

Ja jeg opdagede det for lang tide siden, og siden da har han ikke haft legetøj med i bad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.