Bette Myrs hule 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Drømme

Maemi skriver:

Forstår dig godt! Det må virkelig være sært! 
Men det vigtigste er jo også bare et få et sundt og rask barn, så kan kønnet jo faktisk være fuldtsændig lige meget.

Hehe, jo tak for held og lykke 
Der går nok bare lidt et par år (ihvertfald ét) før vi begynder på PB herhjemme, men held-og-lykkeønskningerne kan man aldrig få nok af 

Ja, netop ! Uanset hvad, så er det et sundt og rask barn jeg ønsker mig, og jeg vil være lige lykkelig om det barn så viser sig at være en pige eller en dreng 

Når I så går i gang, så håber jeg i hvert fald for jer, at det lykkes i første forsøg

Jeg føler virkelig med de, der skal kæmpe mange år i træk for at få deres drøm om barn opfyldt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

LR85

Drømme skriver:

Mange tak

Ja, det var en skøn dag, det er så fantastisk at vide, alt er vel hos den lille 

Kan se du også er gravid - hvor langt er du henne ?

Ja, jeg er gravid for 2. gang. Er vist 6+5, så der er laaaang vej igen Har en søn på 20 måneder

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

louiseandersen85 skriver:

Ja, jeg er gravid for 2. gang. Er vist 6+5, så der er laaaang vej igen Har en søn på 20 måneder

Hvor skønt, så kommer der jo ikke til at være vildt lang tid imellem dem

Tillykke med det

Anmeld

12. oktober 2011

LR85

Drømme skriver:

Hvor skønt, så kommer der jo ikke til at være vildt lang tid imellem dem

Tillykke med det

Nej, der kommer vist kun til a være 2 år og 3 måneder mellem. Det blir spændende hva storebror sir til det

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

louiseandersen85 skriver:

Nej, der kommer vist kun til a være 2 år og 3 måneder mellem. Det blir spændende hva storebror sir til det

Meget

Men det må virkelig være en gave - hvis ikke nu så senere - at have søskende så tæt på aldersmæssigt -- Er selv enebarn..

Held og lykke (igen) i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.