Bette Myrs hule 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Drømme

Nøøøj, jeg synes det går hurtigt nu ! MD overstået i dag, og alt så bare godt og normalt ud, så det er bare helt fantastisk

Jordemoderen spurgte om vi ville vide kønnet hvis hu kunne se det, og om vi ville se lidt i 3D

Vi har dog for længst besluttet os for ikke at vide kønnet før fødslen, så hun bad os pænt kigge den anden vej, når hun var på vej til at skulle kigge navlestrengen mm. så det var virkelig rart

Og vi har fået et par skønne billeder med hjem <3 også i 3D hvor bebse pænt holder venstre hånd under hovedet, laver trutmund og gaber   en helt fantastisk oplevelse

-- Sjovt nok er jeg født med venstre hånd under hovedet, så er lidt spændt på om det mon går i arv

Nå men lige et par mavebilleder fra i går (10/10-11) hvor jeg var 20+0 Dejligt at nå milepælen !

(- Kan snart ikke se mine tæer længere xD)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Dejligt med en veloverstået MD og sikke en fin mave.

Anmeld

11. oktober 2011

Drømme

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt med en veloverstået MD og sikke en fin mave.

Mange tak  

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

Lyder som en rigtig god scanning. Flot maven

Anmeld

12. oktober 2011

Maemi

Drømme skriver:

Nøøøj, jeg synes det går hurtigt nu ! MD overstået i dag, og alt så bare godt og normalt ud, så det er bare helt fantastisk

Jordemoderen spurgte om vi ville vide kønnet hvis hu kunne se det, og om vi ville se lidt i 3D

Vi har dog for længst besluttet os for ikke at vide kønnet før fødslen, så hun bad os pænt kigge den anden vej, når hun var på vej til at skulle kigge navlestrengen mm. så det var virkelig rart

Og vi har fået et par skønne billeder med hjem <3 også i 3D hvor bebse pænt holder venstre hånd under hovedet, laver trutmund og gaber   en helt fantastisk oplevelse

-- Sjovt nok er jeg født med venstre hånd under hovedet, så er lidt spændt på om det mon går i arv

Nå men lige et par mavebilleder fra i går (10/10-11) hvor jeg var 20+0 Dejligt at nå milepælen !

(- Kan snart ikke se mine tæer længere xD)

Tillykke med den veloverstået MD .. 
Syntes det er vildt at i kan vente med at få kønnet at vide, til ungen er ude af mavsen - personligt tror jeg min nysgerighed er alt for stor

Super gode billeder, det er en yndig babyhule du har dig der

Held og lykke fremover!  

Anmeld

12. oktober 2011

LR85

Sikke en fin og flot mave du har Tillykke med en veloverstået MD, det lyder som en god dag for jer

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

Kofoed. skriver:

Lyder som en rigtig god scanning. Flot maven

Det var også en skøn scanning, og jordemoderen var god til at forklare hvad vi kunne se Til NF havde de forfærdeligt travlt, og der blev derfor ikke forklaret vildt meget - fik tilgengæld mange billeder med hjem 

Men det var rart lige at blive vist hvad der var hvad

Og mange tak

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

Maemi skriver:

Tillykke med den veloverstået MD .. 
Syntes det er vildt at i kan vente med at få kønnet at vide, til ungen er ude af mavsen - personligt tror jeg min nysgerighed er alt for stor

Super gode billeder, det er en yndig babyhule du har dig der

Held og lykke fremover!  

Hehe, det er også svært at stå fast på, især når man ligger der og hun så siger "kig væk, ellers vil I måske kunne se hvad køn det bliver" - man har virkelig lyst til bare at kigge xD

Men har sagt siden starten af graviditeten, at jeg ikke ville vide kønnet før vi har den lille i vores arme, og det var kæresten med på. Og alle har fået at vide, vi ikke vil vide kønnet, så det vil være mærkeligt lige pludselig at kunne fortælle alle det. Det er nok det der holdte mig tilbage fra at spørge, der ville simpelthen være alt for meget forklaring bagefter

Mange tak 

Og held og lykke til dig også

Anmeld

12. oktober 2011

Drømme

louiseandersen85 skriver:

Sikke en fin og flot mave du har Tillykke med en veloverstået MD, det lyder som en god dag for jer

Mange tak

Ja, det var en skøn dag, det er så fantastisk at vide, alt er vel hos den lille 

Kan se du også er gravid - hvor langt er du henne ?

Anmeld

12. oktober 2011

Maemi

Drømme skriver:

Hehe, det er også svært at stå fast på, især når man ligger der og hun så siger "kig væk, ellers vil I måske kunne se hvad køn det bliver" - man har virkelig lyst til bare at kigge xD

Men har sagt siden starten af graviditeten, at jeg ikke ville vide kønnet før vi har den lille i vores arme, og det var kæresten med på. Og alle har fået at vide, vi ikke vil vide kønnet, så det vil være mærkeligt lige pludselig at kunne fortælle alle det. Det er nok det der holdte mig tilbage fra at spørge, der ville simpelthen være alt for meget forklaring bagefter

Mange tak 

Og held og lykke til dig også

Forstår dig godt! Det må virkelig være sært! 
Men det vigtigste er jo også bare et få et sundt og rask barn, så kan kønnet jo faktisk være fuldtsændig lige meget.

Hehe, jo tak for held og lykke 
Der går nok bare lidt et par år (ihvertfald ét) før vi begynder på PB herhjemme, men held-og-lykkeønskningerne kan man aldrig få nok af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.