Juniordyne, hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.066 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Benjamins'mor

Ja, hvornår skiftede i babydynen ud med juniordynen?

Min søn er 9 mdr, og han passer fint babydynen endnu, i følge mig. Men synes bare at hvis han skulle have den STORE dyne nu, så ville han blive væk i den, i den lille seng.

Så hvornår skiftede i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Zeus

Min søn er 9 mdr, og han passer fint babydynen endnu, i følge mig. Men synes bare at hvis han skulle have den STORE dyne nu, så ville han blive væk i den, i den lille seng.

Så hvornår skiftede i?

Går med præcis de samme tanker.. Her synes jeg bare ikke, at Cajsa kan passe den lille dyne mere. Lige så snart hun vender sig om på siden, så er dynen pist væk. Og nu er det jo ved at blive koldt, så vil ikke kunne sove, hvis jeg hele tiden vil tjekke, om hun nu også er under dynen endnu.. Men synes bare, at junior dynen er kææææmpe stor 

Anmeld

11. oktober 2011

Valle81

benjamins'mor skriver:

Så hvornår skiftede i?

Asta har været 10 mdr, anton var 9 mdr og Arthur bliver lige om lidt 6 mdr og er gået over til junior dyne

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

her skiftede vi da hun var en 5 måneder.. men er fordi hun vil svøbes og hun stak uden for babydynen så

Anmeld

11. oktober 2011

Benjamins'mor

Zeus skriver:

Går med præcis de samme tanker.. Her synes jeg bare ikke, at Cajsa kan passe den lille dyne mere. Lige så snart hun vender sig om på siden, så er dynen pist væk. Og nu er det jo ved at blive koldt, så vil ikke kunne sove, hvis jeg hele tiden vil tjekke, om hun nu også er under dynen endnu.. Men synes bare, at junior dynen er kææææmpe stor 

Præcist samme her, synes bare alligevel juniordynen er ALT ALT for stor endnu til ham.

Anmeld

11. oktober 2011

dorthemus

Når de ikke længere kan ligge under babydynen

Anmeld

11. oktober 2011

merle2010

hun var vidst 6 mdr da vi skiftede til juniordyne babydynen var væk så snart hun vendte sig.. så juniordynen var meget bedre

vores store på 5 år, sover også stadig med juniordyne, så den kan bruges i lang tid

Anmeld

11. oktober 2011

Zeus

benjamins'mor skriver:

Præcist samme her, synes bare alligevel juniordynen er ALT ALT for stor endnu til ham.

Hmmmm.... At dømme ud fra svarene, så skal vi måske bare indse, at vores babyer ikke er små nok til at ligge under en baby-dyne længere

Anmeld

11. oktober 2011

K&S

Anton fik sin juniordyne, da han var lige knap 1 år - og ja, den virkede kæmpe stor, men han elsker at putte med den  også på gulvet i stuen

Anmeld

11. oktober 2011

SukkerDronning

Jeg kan varmt anbefale at skifte over til junior dynen. Kaya gik over til junior dyne da hun var 6 mdr (tror jeg) Hun sparker den ikke af som med babydynen og hun elsker at putte med den, især opppe omkring hovedet, tror det giver hende tryghed Og når de er 9 mdr blver de jo ikke ligefrem kvalt, for de kan jo bare fjerne den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.