HJÆLP, forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

Sara22

Man kan få tilsendt gratis prøver, gå ind på husk.dk, bestilling og vareprøver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Kære damer, jeg har desperat brug for jeres råd.

Har fået en slem gang forstoppelse, virkelig slem. Har I nogle gode råd? Hvad som helst. Er næsten villig til det hele og er ikke gravid.

Håber på jeres hjælp og takker på forhånd.

apotek. turbolaks.. GO....!! (jeg ved ikke hvordan man staver til det, men det gælder bare om at få det ud. og så efterfølgende så skal du holde øje om det bliver ved. for så kan du evt bruge movicol til at komme i vand  eller magnesium piller som blødgøre det og så ellers bare gå amok med kaffe.... 

Anmeld

23. oktober 2011

forstoppelsen

Kære I

Forstoppelse er noget ganske alvorligt. Det kan være mange årsager og dermed mange løsninger. Du skal først og fremmest lokalisere hvad der er årsagen og derefter behandle den, så du ikke nøjes med at symptombehandle, fx med medicin. 

Du skal som sagt tage det alvorligt, for det kan have alvorlige helbredmæssige konsekvenser at gå med det gennem længere tid.

mvh

www.forstoppelsen.dk 

Anmeld

23. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Kære damer, jeg har desperat brug for jeres råd.

Har fået en slem gang forstoppelse, virkelig slem. Har I nogle gode råd? Hvad som helst. Er næsten villig til det hele og er ikke gravid.

Håber på jeres hjælp og takker på forhånd.

Tager du P-piller?

Nogle kvinder får nemlig tilbagevendende forstoppelse af P-piller...hvor underligt det end lyder.
Anyway..du kan, som de andre siger, spise en masse svesker, men ellers kan du få et afføringsmiddel i håndkøb, og så tage det...eller ganske enkelt købe et klyx...hvis det er helt tosset.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.