HJÆLP, forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kære damer, jeg har desperat brug for jeres råd.

Har fået en slem gang forstoppelse, virkelig slem. Har I nogle gode råd? Hvad som helst. Er næsten villig til det hele og er ikke gravid.

Håber på jeres hjælp og takker på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Har fået en slem gang forstoppelse, virkelig slem. Har I nogle gode råd? Hvad som helst. Er næsten villig til det hele og er ikke gravid.

svesker og masser af vand

Anmeld

12. oktober 2011

Leneur

Min søster er ynder af sveskejuice og det plejer at virke ret hurtigt på hende.... Jeg selv tager den lidt langsommere vej med et par magnesiapiller til sengetid og masser af vand selvfølgelig.

Anmeld

12. oktober 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Afføringsmiddel - op på apoteket ned dig god bedring..

Anmeld

12. oktober 2011

LR85

MAGNESIA, købes i håndkøb på apoteket. Tag to piller (i alt 1000 mg). Drik RIGELIGT væske til, da det ellers har den modsatte effekt. De virker gerne efter et halvt til helt døgn. De er sunde, i den forstand a det er et medicinsk hjælpemiddel men a det ikke er skadeligt for hverken gravid eller foster.

Anmeld

12. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

Hvis det var mig ville jeg drikke et stort glas sveskejuice (evt to hvis det virkeligt er slem forstoppelse) og så vente og se om der ikke kom gang i sagerne indenfor nogle timer. Ellers kan man jo drikke mere juice hvis det ikke virker først, men jeg har endnu aldrig oplevet at det ikke virkede med max to glas

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym skriver:

Svesker er jo altid godt!!

Men ellers prøv at købe HUSK!  Det er  til begge dele, altså både forstoppelse og tynd mave!! Ret smart!!   Jeg drak det i et glas juice!!

Stine og Lisa.

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar, kære damer.

Det blev dog en værre en af slags. Intet hjalp og måtte en tur til læge. Fik noget virkelig kræftigt.

Så 17 dage unden toilet besøg blev løst, på ubehageligvis, men har en lille mave igen.

Anmeld

15. oktober 2011

Leneur

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar, kære damer.

Det blev dog en værre en af slags. Intet hjalp og måtte en tur til læge. Fik noget virkelig kræftigt.

Så 17 dage unden toilet besøg blev løst, på ubehageligvis, men har en lille mave igen.

Hold da op... 17 dage. Det var da også lang tid at gå. Hvis jeg ikke har lavet stort i max 3 dage, så starter jeg med magnesia. Håber da at din læge sagde du ikke måtte gå i så lang tid en anden gang men godt at du fik noget der kunne hjælpe.

Anmeld

22. oktober 2011

Sara22

Har prøvet både svesker, sveskejuice og Magnesia og ingen af de ting hjalp.Så i går tog jeg HUSK for første gang og det hjalp!!! Min mor indtager det hver dag bare for at holde maven i trit og det virker rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.