Kan man have ÆL lige efter mens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2011

metski83

Lige et lille spørgsmål ????

Kan man have ÆL lige efter mens ?

Startede på ÆL test i søndags, første gang vi prøver det. Men siden i søndags er den blevet mere og mere negativ.

Så tænker jeg om jeg allerede kan have haft ÆL. Min mens sluttede for en uge siden, og ÆL skulle jo så have været inden weekenden.

Eller kan den pluselig blive mere positiv senere hen ???

Kan slet ikke finde ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

metski83

Er der slet ingen der kender til det ?

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Jeg kender kun til de digitale ÆL-test, og de viser bare om man har ÆL eller ej.

I princippet kan man vel have ÆL på alle tidspunkter efter mens, jeg har prøvet at den enten er udeblevet eller kommet meget tidligt (inden jeg begyndte at teste). Jeg har også prøvet at den først er kommet på dag 20.

Jeg har en cyklus på ca. 28 dage, og begynder at teste på 10. - 11.dagen

Anmeld

11. oktober 2011

metski83

Nessie skriver:

Jeg kender kun til de digitale ÆL-test, og de viser bare om man har ÆL eller ej.

I princippet kan man vel have ÆL på alle tidspunkter efter mens, jeg har prøvet at den enten er udeblevet eller kommet meget tidligt (inden jeg begyndte at teste). Jeg har også prøvet at den først er kommet på dag 20.

Jeg har en cyklus på ca. 28 dage, og begynder at teste på 10. - 11.dagen

Jeg begyndte at teste på 10 dagen, så syntes det er vildt hvis der allerede har været ÆL inden da. Kan slet ikke finde rundt i det.

Anmeld

13. oktober 2011

Mauser.

Det kan man ja, en æg løsning kommer nødvendigvis ikke midt i en cyklus som man ellers "regner" med, test gerne fra du er stoppet med at bløde, jeg havde fx. æg læsning lige inden jeg forventede mens, og det kan variere fra måned til måned ..

Anmeld

13. oktober 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Det kan man ja, en æg løsning kommer nødvendigvis ikke midt i en cyklus som man ellers "regner" med, test gerne fra du er stoppet med at bløde, jeg havde fx. æg læsning lige inden jeg forventede mens, og det kan variere fra måned til måned ..

Tror jeg har haft det tidligt, da testene bliver mere og mere negative.

Anmeld

13. oktober 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Tror jeg har haft det tidligt, da testene bliver mere og mere negative.

Ja det tror jeg også så ..

Anmeld

13. oktober 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Ja det tror jeg også så ..

Så må jeg bare håbe, at weekendens hyggeri, var det rigtige tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.