Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger dette spritnye regntøj. Det er rigtig fint og i en dejlig kvalitet.
bare for småt til vores datter.
nyprisen er: 400kr
byd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
for stort til min men super sødt..
Christina.78 skriver: for stort til min men super sødt..
Ni-ko-li-ne skriver: Det er lidt til den lille side rent str mæssigt :-) hvem ved, måske har jeg det når hun har vokset sig stor nok :-)
Det er lidt til den lille side rent str mæssigt :-) hvem ved, måske har jeg det når hun har vokset sig stor nok :-)
man ved aldrig
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop
Det er bare så fint Karina Men ALT for stort til Ida og med den fart hun vokser er hun 8 år før hun kan passe det
Der er en side på facebook hvor man kan sælge ubrugt børne tøj til 30 % . Skal jeg tilføge dig den eller er det lige meget?
Karo skriver: Det er bare så fint Karina Men ALT for stort til Ida og med den fart hun vokser er hun 8 år før hun kan passe det Der er en side på facebook hvor man kan sælge ubrugt børne tøj til 30 % . Skal jeg tilføge dig den eller er det lige meget?
Det må du MEGA gerne gøre!!! Jeg tror dog allerede jeg er medlem af den, men prøv bare
Ni-ko-li-ne skriver: Det må du MEGA gerne gøre!!! Jeg tror dog allerede jeg er medlem af den, men prøv bare
Jeg kunne ikke tilmelde dig da du allerede er medlem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128