Forskellige antal dage mellem mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

MortilAlmaogNohr

Er der andre end mig der har forskellige antal dage mellem min mensturation? Nogle gange 27 dage nogle gange mere.

Hvis I andre har det lige sådan, hvor når har i så testet om i var gravide? For I ved jo å ikke hvornår den burde komme.

Jeg er sgu lidt forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

SD21

Yep, nogle gange er der 29 dage imellem min, nogle gange 30 og nogle gange helt op til et par og 40 :s denne gang var der 36 :s
Mit råd ville være at tage gennemsnittet og så teste på den dag

Anmeld

11. oktober 2011

MortilAlmaogNohr

Tror kun jeg en enkelt gang har haft 32 dage, men nu tænker jeg at jeg burde vente med at teste til der er gået så lang tid, men vi skal til lægen imorgen for at snakke om hjælp til at få børn, da vi har rigtig svært ved at blive gravide, og så ville det jo være rart at vide hvad testen siger.

Syntes bare min mave i et par dage har virket som om jeg skulle have min mens, men der er ikke sket mere end det, og det er ikke så normalt, for normalt får jeg ondt dagen før og på dagen for mens.

Må hellere tage en test i aften

Anmeld

11. oktober 2011

SD21

Tina. skriver:

Tror kun jeg en enkelt gang har haft 32 dage, men nu tænker jeg at jeg burde vente med at teste til der er gået så lang tid, men vi skal til lægen imorgen for at snakke om hjælp til at få børn, da vi har rigtig svært ved at blive gravide, og så ville det jo være rart at vide hvad testen siger.

Syntes bare min mave i et par dage har virket som om jeg skulle have min mens, men der er ikke sket mere end det, og det er ikke så normalt, for normalt får jeg ondt dagen før og på dagen for mens.

Må hellere tage en test i aften

Nå for pokker. Du må da lige give en Update når du har testet så jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

11. oktober 2011

MortilAlmaogNohr

Så testede jeg, og der er fandme to streger.

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Magnus

Stort tillykke Så kan din læge jo lige tage en blodprøve istedet for at vejlede sig angående ufrivillig barnløshed

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Jamen tillykke Så bliver det jo noget helt andet I skal tale med lægen om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.