Nogen det har gang i noget motion for tiden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

signe.

Kloster skriver:

Ihh hvor bliver det godt..

Glæder mig virkelig også... efter 2 graviditeter trænger man også bare til at komme i form igen.. og du er altså ret sej at du dyrker al det motion!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Kloster

signe. skriver:

Glæder mig virkelig også... efter 2 graviditeter trænger man også bare til at komme i form igen.. og du er altså ret sej at du dyrker al det motion!

Tak, men har jo også ret store børn. De kan nemt være alene, men jeg lige cykler, løber ell går.

Anmeld

12. oktober 2011

signe.

Kloster skriver:

Tak, men har jo også ret store børn. De kan nemt være alene, men jeg lige cykler, løber ell går.

ja, det kan hurtigt gøre det lidt nemmere... jeg har sagt til Mads, at når han er færdig med majsene for i år(maskinstation) så skal jeg afsted mindst 2 dage om ugen til træning og helst 3...

Anmeld

12. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Kloster skriver:

Hva så piger.... Har vi gang i motionen for tiden.... Trods efterårets frembrusen??

Jeg prøver jo virkelig på at komme ud og motionere hver dag. Skiftevis, løb, cykling og gang.

Løb 4 km interval i går. Hold op, hvor jeg synes, interval er død-hårdt... Måtte skam også nogle gange give lidt op... Løb 2 lygtepæle og gik 1 lygtepæl. Dog ikke altid, det lykkes mig helt at løbe de 2, men jeg kæmpede  Da jeg kom hjem, strak jeg benene ud, som jeg plejer ved løb og samvittigheden var helt i top

Men men men.... Fandt da så også ud af, at når jeg så løber interval, bruger jeg faktisk ret mange muskler i min overkrop også!! For hold da så lige op, jeg er brugt i overkroppen. Der har nok været godt sving i kageformen med den gigantiske hastighed, jeg fik mig drejet op til

I eftermiddag er målet at cykle en ½ time... Det er faktisk 10 km. Så er dagens motion også nået for i dag...

det lyder helt fantastisk  jeg ELSKER at løbe det er bare det BEDSTE men det går desværre ikke.. øv øv

tilgengæld bliver der svømmet eller hvad man kalder 10 flodheste i bevægelse i vand  

også bliver der lavet fitness mandag og fredag i 30-40 min.. ikke meget meeeeeen hellere ligge stille ud og ikke få bækkenløsning end at smadre igennem  

Anmeld

12. oktober 2011

eElak

Jeg har gang i lidt af hvert... og samtidig ingenting (føler jeg det som indimellem) :-P 

Cykler stort set hver dag til dagplejen og derefter i skole - det er mindst 45 min om dagen. 

Derudover træner jeg ca 3 gange om ugen - når skemaet tillader det. En ene af gangene så er det Zumba- er lige startet og synes det er en festlig måde at træne på. Såhar en yndlingsinstruktør så holder mig ved den tid fast - det passer også med at jeg er barnefri :-) 

Jeg bruger også WII indmellem om aftenen - de dage jegikke træner, og når tiden er til det (skal jo også læse). Det er Jillian Michaels.. det kunne jeg godt finde på at købe - lyder interessant. lige nu har jeg kun Fit+ eller hvad det hedder. ;-) 

Jeg købte WIIen til mig selv efter kngæten blev født - men han må godt bruge den senere når han kan finde ud af det. ;-)

Anmeld

12. oktober 2011

Carl-Emil's mor

KaLee skriver:

Jeg har gang i lidt af hvert... og samtidig ingenting (føler jeg det som indimellem) :-P 

Cykler stort set hver dag til dagplejen og derefter i skole - det er mindst 45 min om dagen. 

Derudover træner jeg ca 3 gange om ugen - når skemaet tillader det. En ene af gangene så er det Zumba- er lige startet og synes det er en festlig måde at træne på. Såhar en yndlingsinstruktør så holder mig ved den tid fast - det passer også med at jeg er barnefri :-) 

Jeg bruger også WII indmellem om aftenen - de dage jegikke træner, og når tiden er til det (skal jo også læse). Det er Jillian Michaels.. det kunne jeg godt finde på at købe - lyder interessant. lige nu har jeg kun Fit+ eller hvad det hedder. ;-) 

Jeg købte WIIen til mig selv efter kngæten blev født - men han må godt bruge den senere når han kan finde ud af det. ;-)

det der Wii hvad går det præcis ud på?? 

Anmeld

12. oktober 2011

eElak

Höör skriver:

det der Wii hvad går det præcis ud på?? 

Anmeld

12. oktober 2011

Carl-Emil's mor

KaLee skriver:

Kan alle bruge den eller skal man helst være bækkenløsning fri??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.