Nogen det har gang i noget motion for tiden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Kloster

Hva så piger.... Har vi gang i motionen for tiden.... Trods efterårets frembrusen??

Jeg prøver jo virkelig på at komme ud og motionere hver dag. Skiftevis, løb, cykling og gang.

Løb 4 km interval i går. Hold op, hvor jeg synes, interval er død-hårdt... Måtte skam også nogle gange give lidt op... Løb 2 lygtepæle og gik 1 lygtepæl. Dog ikke altid, det lykkes mig helt at løbe de 2, men jeg kæmpede  Da jeg kom hjem, strak jeg benene ud, som jeg plejer ved løb og samvittigheden var helt i top

Men men men.... Fandt da så også ud af, at når jeg så løber interval, bruger jeg faktisk ret mange muskler i min overkrop også!! For hold da så lige op, jeg er brugt i overkroppen. Der har nok været godt sving i kageformen med den gigantiske hastighed, jeg fik mig drejet op til

I eftermiddag er målet at cykle en ½ time... Det er faktisk 10 km. Så er dagens motion også nået for i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Hansen97

Kloster skriver:

Hva så piger.... Har vi gang i motionen for tiden.... Trods efterårets frembrusen??

Jeg prøver jo virkelig på at komme ud og motionere hver dag. Skiftevis, løb, cykling og gang.

Løb 4 km interval i går. Hold op, hvor jeg synes, interval er død-hårdt... Måtte skam også nogle gange give lidt op... Løb 2 lygtepæle og gik 1 lygtepæl. Dog ikke altid, det lykkes mig helt at løbe de 2, men jeg kæmpede  Da jeg kom hjem, strak jeg benene ud, som jeg plejer ved løb og samvittigheden var helt i top

Men men men.... Fandt da så også ud af, at når jeg så løber interval, bruger jeg faktisk ret mange muskler i min overkrop også!! For hold da så lige op, jeg er brugt i overkroppen. Der har nok været godt sving i kageformen med den gigantiske hastighed, jeg fik mig drejet op til

I eftermiddag er målet at cykle en ½ time... Det er faktisk 10 km. Så er dagens motion også nået for i dag...

Du har da gang i lidt

Jeg er lige gået i gang på Wii'en med Jillian Michaels Ultimatum... og shit det er hårdt.. et program på 6 mdr der træner hele kroppen... så selv om det er på Wii og indenfor så giver det alligevel noget.. hun er en tough mama!!

Anmeld

11. oktober 2011

Tona

Jeg er begyndt på fysiopilates og er rigtig glad for det

Anmeld

11. oktober 2011

Kloster

Hansen97 skriver:

Du har da gang i lidt

Jeg er lige gået i gang på Wii'en med Jillian Michaels Ultimatum... og shit det er hårdt.. et program på 6 mdr der træner hele kroppen... så selv om det er på Wii og indenfor så giver det alligevel noget.. hun er en tough mama!!

Og tænk sig en spilleconsol til børn, er blevet indvaderet af voksne motionister

Anmeld

11. oktober 2011

Kloster

Amandas-mor skriver:

Jeg er begyndt på fysiopilates og er rigtig glad for det

Godt man får sig rørt....

Anmeld

11. oktober 2011

*Sofie*

Jeg cykler til og fra arbejde...8 km i alt
Og så går jeg til mor/barn gymnastik med Malou hver lørdag
Mer ka det ikk rigtig blive til når man er alene, synes jeg...
...desværre...for jeg ville rigtig gerne gå til zumba

Anmeld

11. oktober 2011

Kloster

*Sofie* skriver:

Jeg cykler til og fra arbejde...8 km i alt
Og så går jeg til mor/barn gymnastik med Malou hver lørdag
Mer ka det ikk rigtig blive til når man er alene, synes jeg...
...desværre...for jeg ville rigtig gerne gå til zumba

Rigtig godt. Det magter jeg ikke engang... Jeg har også 8 km til/fra arbejde hver dag. Men cykler meget sjældent på arb.

Anmeld

11. oktober 2011

*Sofie*

Kloster skriver:

Rigtig godt. Det magter jeg ikke engang... Jeg har også 8 km til/fra arbejde hver dag. Men cykler meget sjældent på arb.

Jeg har ikk nogen bil...og jeg nægter simpelthen at være afhængig af en bus!
Så ja, cyklen er sidste udvej

Anmeld

11. oktober 2011

signe.

Kloster skriver:

jeg begynder i aften! dog i fitnesscenter med både almindelig træning, og hold så passer mads ungerne... nu skal det nemlig være, og nu er der gået 8 uger siden kejsersnittet, jubii

Anmeld

11. oktober 2011

Kloster

signe. skriver:

jeg begynder i aften! dog i fitnesscenter med både almindelig træning, og hold så passer mads ungerne... nu skal det nemlig være, og nu er der gået 8 uger siden kejsersnittet, jubii

Ihh hvor bliver det godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.