Har jeg grund til og være bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Så vil jeg mene, at den pågældende SP går i små sko...

Jeg har 3 børn.. går hjemme på barsel pt.. Jeg har et rimelig okay ryddelig hjem, men ikke når vi har spist her i huset....

Jeg rydder op hver dag og tager det værste snavs, men når vi når aften, så kan man slet ikke se, at jeg lige har gjort rent f.eks...

Jeg kender i øvrigt til flere, som lever i en svinesti, men de har da kke fået fjernet barn..

Og du har en spædbarn, så vil der altså være rodet... det kan bare ikke undgåes.. og jeg tror man sagtens kan se forskel på meget gammel rod og noget som har ligget en dags tid...

Jeg synes ikke du skal lade dig gå på af det... Er du ung mor, siden du bekymre dig?

Knus Mette

ja det er jeg, og min sp er en gammel dame der følger bøgerne og der skal være ordentligt, men føler hun er efter mig pga en depression og prøver og bruge den mod mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nessie

Kan da slet ikke se hvad det vedkommer hende, at der er rodet

Man kan jo altså tydeligt se om der er møgbeskidt, eller bare rodet.

Hun kommer forhåbentlig ikke ret mange gange mere, ellers mp du jo bede om en anden, der så forhåbentlig ikke er lige så snerpet

Anmeld

11. oktober 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

tak. kan bare ikke lide hende, for efter hun fandt ud af jeg har en depression er det som om hun prøver og grave efter nogle ting, og bruger det imod mig.

Jeg ved godt det er svært at få ryddet op når du har en dep. Men prøv

Jeg tror nu stadig ikke du skal være bekymret. Det vigtige er at dit barn har det godt, får kærlighed og nok mad

Anmeld

11. oktober 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

ja det er jeg, og min sp er en gammel dame der følger bøgerne og der skal være ordentligt, men føler hun er efter mig pga en depression og prøver og bruge den mod mig.

Øv det skal du ikke finde dig i... du har ret til at skifte SP... Så det ville jeg gøre, hvis jeg var dig...

Hun skal ikke være efter dig pga en depression eller fordi der er rodet... Hun er der for at hjælpe/støtte og vejlede dig..

Knus mette

Anmeld

11. oktober 2011

Mira0911

Jeg tror bestemt heller ikke at hun melder Jer... 

Jeg tænker, må sp godt møde op uanmeldt? 

Anmeld

11. oktober 2011

MetteS81

Jeg tænker det samme som en anden her: Må SP godt møde op uanmeldt??? Det har jeg da aldrig hørt om før...

Anmeld

11. oktober 2011

Phoenix

Et eller andet sted er det jo frygteligt, at man skal være så bange for sundhedsplejerskens vurderende blik. Det er jo helt normalt, at det kan rode lidt når man har et lille barn. 

Især efter man har spist.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.