Har jeg grund til og være bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sidder her og har lige haft uventet besøg af min sundhedsplejerske, og selvfølgelig kommer hun lige når det passer med der er roddet. Det er virkelig ikke fedt, det ser aldrig sådan ud og hun har ikke set vore lejelighed sådan før, men selvfølgelig idag kommer hun og ser. Kæresten og jeg havde været ud og handle og kommet sent hjem igår og han fik besøg af en kammerat så aftensmaden blev til junkfood, og ja jeg har ikke lige fået ryddet væk, da vores baby har været bøvlet. Så da sp kom stod der junkfood fra igår og sodavand på spisebordet, og så har vores baby fået kiks lige inden sp kom, som var blev ud i gulvtæppet.

Snøft, er seriøst nervøs for hvad hun tænker, at det er ikke et sted for et barn, eller noget lignende. Hun spurgte lidt og jeg forklarede, og hun sagde at det var så roddet idag, bare det ikke er det igen, så ville hun ikke tænke over det. Men at det der lå jo "bare var noget der skulle i en skraldepose" og ja det var det, men jeg har bøvlet med babyen siden vi stod op.

Hvad tænker i, kan hun anmelde os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

aarhusmor

Det er altså normalt at en mor til et spædbarn kommer til at rode, så jeg tror ikke du skal være bekymret. Som du selv siger, så plejer der jo ikke at se sådan ud.

Men for en sikkerheds skyld så ryd det værste væk, så kan hun også se at du er i gang hvis hun kommer igen

Anmeld

11. oktober 2011

SaNiNa

Nej selvfølgelig melder jeres sp jer ikke, her roder det altså også fortiden, sådan er det bare når man har en lille en som stjæler tiden fra noget andet.

Vi hvade første sp besøg i sidste uge og Naia var selvfølgelig mega sur da hun kom og jeg kunne næsten ikke få hende lagt til brystet.

Der skal meget mere til før de fjerner et barn så tag du det bare helt rolig, hun ved jo ogå hvad tid sådan en lille en kræver

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Det er altså normalt at en mor til et spædbarn kommer til at rode, så jeg tror ikke du skal være bekymret. Som du selv siger, så plejer der jo ikke at se sådan ud.

Men for en sikkerheds skyld så ryd det værste væk, så kan hun også se at du er i gang hvis hun kommer igen

det er ikke helt et spædbarn men barn på 8 måneder.  så tror ikke hun tænker det er ok, for hun er sådan en gammel dame, der går op i regler og orden.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Nej selvfølgelig melder jeres sp jer ikke, her roder det altså også fortiden, sådan er det bare når man har en lille en som stjæler tiden fra noget andet.

Vi hvade første sp besøg i sidste uge og Naia var selvfølgelig mega sur da hun kom og jeg kunne næsten ikke få hende lagt til brystet.

Der skal meget mere til før de fjerner et barn så tag du det bare helt rolig, hun ved jo ogå hvad tid sådan en lille en kræver

tror ikke hun tænker det er helt ok, for vores er 8 måneder og ikke et spædbarn

Anmeld

11. oktober 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

det er ikke helt et spædbarn men barn på 8 måneder.  så tror ikke hun tænker det er ok, for hun er sådan en gammel dame, der går op i regler og orden.

Jo rolig rolig og 8 måneder er da også en alder hvor barnet tager mere og mere opmærksomhed. Så slap helt af

Anmeld

11. oktober 2011

MoarTNoah

Skriv lige til mig privat, for det er ikke muligt at skrive anonymt, ellers havde jeg gjort det

Anmeld

11. oktober 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

tror ikke hun tænker det er helt ok, for vores er 8 måneder og ikke et spædbarn

Nej på 8 måneder kræver altså også en del vi har en på 2 år som virkelig kræver opmærksomhed nu hvor Naia er kommet og hele tiden skal være om ham.

Så hvis min sp ville bliver sur over det roede jamen så skal hun da bare have lov for så længe du ved dit barn har det godt og for alt den kærlighed den har brug for, mad og drikke rent tøj og bad jamen så er der jo intet at klage over.

Anmeld

11. oktober 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Så vil jeg mene, at den pågældende SP går i små sko...

Jeg har 3 børn.. går hjemme på barsel pt.. Jeg har et rimelig okay ryddelig hjem, men ikke når vi har spist her i huset....

Jeg rydder op hver dag og tager det værste snavs, men når vi når aften, så kan man slet ikke se, at jeg lige har gjort rent f.eks...

Jeg kender i øvrigt til flere, som lever i en svinesti, men de har da kke fået fjernet barn..

Og du har en spædbarn, så vil der altså være rodet... det kan bare ikke undgåes.. og jeg tror man sagtens kan se forskel på meget gammel rod og noget som har ligget en dags tid...

Jeg synes ikke du skal lade dig gå på af det... Er du ung mor, siden du bekymre dig?

Knus Mette

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jo rolig rolig og 8 måneder er da også en alder hvor barnet tager mere og mere opmærksomhed. Så slap helt af

tak. kan bare ikke lide hende, for efter hun fandt ud af jeg har en depression er det som om hun prøver og grave efter nogle ting, og bruger det imod mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.