der er grund til galskaben..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

bette

mikkel har været et uhyre den sidste tid. han har pjævset helt vildt og være sur og tvær.. rigtig øv.

skulle børste bisser i morges og opdager så at han har fået en kindtand mere... nr. 17 tand... damn jeg har det dårligt med at have været irriteret på ham... lille pus da...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Loggidut

ha ha.,...ja sådan har det også været her et par gange...lol...pludselig giver det mening...tillykke med det, så mangler i kun 3!

her mangler vi 4...alle hjørnetænderne

Anmeld

1. februar 2009

bette

Loggidut skriver:

ha ha.,...ja sådan har det også været her et par gange...lol...pludselig giver det mening...tillykke med det, så mangler i kun 3!

her mangler vi 4...alle hjørnetænderne

haha lol har hun de fire sidste kindtænder?

Anmeld

1. februar 2009

Loggidut

øh, nu skal vi lige regne...de skal have 20 i alt i den her ombæring ik?

og hun har 16, iberegnet 4 kindtænder...

de skal for pokker ikke have 4 kindtænder mere...vel? aj det holder jeg sgu ikke til...shit...bette nu gør du mig bange

hun har 4 i midten af undermunden, og 4 for oven (stadig i midten)

aj...vent, nu er jeg helt i tvivl...shit...forklar lige, hvad tænder skal der sidde i munden, jeg havde ellers regnet ud at vi var ved at være ovre det tandsjov for denne gang

Anmeld

1. februar 2009

Loggidut

nu er jeg fandme i tvivl om det er 16 eller 12 hun har...

Anmeld

1. februar 2009

bette

Loggidut skriver:

hahah loggi for faen.. de skal have 20 stk i alt. 4 kindtænder for oven og 4 for neden. 4 fortænder for oven og 4 for neden 2 hjørnetænder for oven og 2 forneden

hehe er du med nu?

Anmeld

1. februar 2009

bette

Loggidut skriver:

hahah loggi for faen.. de skal have 20 stk i alt. 4 kindtænder for oven og 4 for neden. 4 fortænder for oven og 4 for neden 2 hjørnetænder for oven og 2 forneden

hehe er du med nu?

Anmeld

1. februar 2009

Loggidut

aj aj aj...så er vi bag ud, hun har kun fire fortænder, foroven og forneden, og 4 kindtænder....fåååårk vi mangler stadig 8...dooooh, min hjerne kan bare ikke med det, hun har det så skidt når hun skal have de skide bisser!

Anmeld

1. februar 2009

bette

Loggidut skriver:

aj aj aj...så er vi bag ud, hun har kun fire fortænder, foroven og forneden, og 4 kindtænder....fåååårk vi mangler stadig 8...dooooh, min hjerne kan bare ikke med det, hun har det så skidt når hun skal have de skide bisser!

ja det er surt at de skal have så ondt.. stakkels små pus..
heldigvis er der kun 3 to go her.. men de sidste er godt nok en hård omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.