Hov, det er ikke helt rigtigt;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Ååååh, nu sidder jeg også og tuder. Jeg var lige inde at finde den hjemmeside.

Hvor må det bare være det mest forfærdelige i hele verden at miste et barn. Puha, vil slet ikke tænke tanken...

Fååårk mand - nu hyler jeg også som fik jeg penge for det!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

CA

Jeg NÆGTER at gå ind på en side! Det KAN jeg da ikke holde til! Det er bare ikke fair at forældre skal miste deres børn. Det er min største skræk! 

Anmeld

15. oktober 2011

DK

Ja det er utroligt barskt, med så meget kærlighed og savn og sorg på en gang!

Anmeld

15. oktober 2011

Sofia

DK skriver:

Richard. Royalt navn... Og ja, er jo jurist og vil gerne på storbyferie. Men sørme også ligeså gerne på all inclusive. Hmm... I sommer var vi jo ved gardasøen, men ikke uden at tage ind forbi Milano. Og yndlingssted i verden er London. Det er SUPER vigtigt for mig at både jeg og dem får succes i livet, og ja, jeg har seriøst overvejet privatskole, og kun fordi vi bor på lars tyndskids mark, går Kirstine i folkeskole hvor skolebussen futter lige forbi ind til landsbyskolen.

Shit. Tænk at man er så genkendelig.

Men er Kirsitne så et traditionelt med hipt navn? Ikke helt vel?

(ejjj så søgte jeg lige lidt på hvad Kirstine var for et navn, og kom så ved et uheld ind på mindet.dk og læste om en lille pige der hed Kirstine der var død af kræft som 6 årig for 2 år siden. Hendes mor har lige siden hver eneste dag skrevet et lille brev til Kirstine om hvor meget hun savner hende og hvad de har lavet den dag. Jaaaaamen)

Ej Ditte seriøst, væk fra den side, det er ikke noget for dig at læse, Mindet.dk er det sørgeligste af det sørgelige. Uf, og så at hun hedder Kirstine, du må IKKE læse mere! Altså bare det at hun hedder Kirstine gør at jeg ikke kan udholde at skulle læse det, så du må da blive helt dårlig af det.

Anmeld

15. oktober 2011

DK

Sofia skriver:

Ej Ditte seriøst, væk fra den side, det er ikke noget for dig at læse, Mindet.dk er det sørgeligste af det sørgelige. Uf, og så at hun hedder Kirstine, du må IKKE læse mere! Altså bare det at hun hedder Kirstine gør at jeg ikke kan udholde at skulle læse det, så du må da blive helt dårlig af det.

He he he, det var den anden aften.

Og du har ret, jeg skulle aldrig have læst det. Og det var heller ikke med vilje. Men da jeg så havde læst lidt så kom jeg til at læse mere og mere, og blev helt grebet af at det var så smukt, grusomt, sørgeligt og forfærdeligt. Jeg går normalt aldrig ind på sådan noget da jeg slet ikke kan tåle det. Heller ikke de der små film med "min far kommer hjem som surprise fra krig"-film. Jeg er så grådlabil at det halve kunne være nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.