Mor til Frederic skriver:
Ja det er på en måde dejlig...
Der er dage hvor jeg på en måde væmmes ved at vide at der er noget der vokser/gror inde i mig - det den gør ved min krop osv.
Har/havde jo en anden kvindelige kollega der løg konstant og skifted fra at være syg pga hovedet og da hun var ved at have nok sygedag til fyring fik hun lavet det om til syg pga barsel og sådan frem og tilbage.. Hun skifted mobil nr og alt skulle foregår via kommunen osv. Hun fødte så et barn og ja, vi har ikke set hende i evigheder, jo hun kan komme med kage og opføre sig som om intet var hændt.
Min chef hun var lykkelig da jeg fortalte vi vented nr. 2 og fik de positive sms'ere fra hende - at det bliver godt - at der er god alder mellem dem og hun havde set det komme osv. Og sagde i sjov dagen efter; nu laver du ikke en (den anden kvindelige kollega's navn) vel?
Og den er graviditet rykker bare tænder ud, men ikke andre der ved det end herinde. Midt under jeg vasker lastbil kan jeg blive svimmel og knap nok gå lige, men også herhjemme. Er træt som 40 alderdoms hjem, får ikke spist reglmæssigt - glemmer vitaminer og jern, glemmer toilet besøg, har smerter stort set hver dag jeg er på arbejde - fordi jeh lige skal skubbe en bil ud fra en p plads eller lign - hente og bære på cykler, skifte hjul og slæbe på donkraft osv. Men kan ikke få mig selv til at gi op, eller sige at nu er det nok. De stik smerter kommer jo også hjemme under hosten - nys mm. Føler mig mega splittet, føler jeg på nogle punkter skal følge mit hjerte og sige stop, hvor den anden ½ del er mere ligeglad.
Fik ikke tabt de graviditets kg fra frederic, jo tabte 5 kg her de første mange uger af denne graviditet. Så er panisk for at tage på igen og siger konstant til mig selv; den lille skal nok tage det den har brug for, det siger alle de kloge - så skidt med at jeg næsten ikke kan slæbe mig hen over jorden hver dag...
Årh altså du trænge da til et kæmpe

Det lyder som bækkenløsning og det skal du tage alvorligt. An gående vægten, så skal du ikke stresse over at tage på, du er ko en total hotti

Det er vigtigt at du passer på dig selv, det fortjener du. Jeg passede ikke nok på mig selv i min graviditet og det har jeg gjort at jeg har fået varige skader på bækkenet og det ønsker jeg ikke for min væreste fjende.
Dit arbejde er nød til at accepter at din krop ikke kan holde til alt det hårde arbejde, heller Sige stop nu og være uarbejds dygtig i din graviditet end at få problemer du skal slås med resten af livet. Du skal passe på dig selv for din og dine 2 charmetroldes skyld.
Det med at væmmes en Smule med alt det der sker med kroppen husker jeg godt.
Du er nød til at passe på dig selv, du fortjener alt godt