Wimmie skriver:
Dejligt 
Jeg er nu spændt på om hankatten dør af skræk når den skal møde baby - han er bare generelt en bangebuks 
Men en meget kælen bangebuks, hehe...
Men det bliver i det hele taget spændende hvad kattene siger til at der kommer baby i huset; jeg er ret sikker på at hunkatten vil være helt ok med det; der bliver problemet nok nærmere at holde hende ud af børneværelset, barnevognen osv. Der skal i hvert nogle sikkerhedsforanstaltninger til 
Kattene blev også holdt ude af soveværelset, selvom jeg nu ikke tror at de ville lægge sig på ham, men nervøs var man jo 
Vores sure hunkat vendte på en tallerken, og blev pludselig mere kælen, og var MEGET opmærksom når han græd. Var jeg for langsom til at gå ud til ham, så kom hun og hentede mig
(siden har hun så taget en kræftsyg, hjemløs kat med hjem, da han blev aflivet, var det igen Daniel der skulle passes på, og i år var det min gamle kat hun vogtede over, da han var ved at være træt af livet, nu er det igen Daniel (og mig), så vi tager på internat på lørdag og finder en killing til hende og Daniel).
Min gamle hankat var forståeligt nok jaloux på Daniel, men det gik fint mens han var lille. Men efter han lærte at gå, blev Charlie mere og mere træt af Daniel og til sidst holdt han op med at spise og drikke. Så ham måtte jeg til dyrlægen med i September.
Det skal lige siges, at han blev 15 år, og som indavlet perserkat, har vi fået de sidste 3-4 år foræret, men derfor savner jeg ham nu alligevel.
Anmeld