Spøjs form for aktivitet i maven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Wimmie

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt med aktivitet i maven.
Jeg ved desværre ikke noget om det heller har prøvet det.
MEN.......

Hvornår har du offentlig gjort i fik en pige??? Det er gået mig helt forbi... Har kigget på din profil hvor der så står pige, og kigget dine debat indlæg igennem uden held.. Men det er virkelig gået mig helt frbi næsen.

Sad og klappede i mine hænder, indtil jeg kom til at tænke: Ej er det bare mig der er langsom..

Sorry det er off topic..

Hehe, jeg tror vi offentliggjorde at vi ventede en pige allerede da vi var til kønsscanning - det er 15 uger siden nu 

Så du har nok bare sovet lidt i timen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Jeg oplevede det hver gang jeg spiste Is og chokolade... og da jeg gik i fødsel... 

Det er nu meget normalt... En tur på ribbene, er ikke rart..

Jeg har ikke lige lagt mærke til om "hyperaktiviteten" kom efter at jeg havde spist eller drukket noget bestemt, men det må jeg lige prøve at lægge mærke til næste gang; det kommer lige et par gange om dagen 

Men rart at vide at man ikke er den eneste der mærke denne form for spjæt 

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

JeNoVa skriver:

Nogle gange kan man finde mere information, hvis man søger på engelsk. Er det noget i denne her stil, du mærker?

http://www.babycenter.com/400_ive-been-feeling-a-vibration-sensation-in-my-pelvis-numerous_1825452_639.bc

Det er lidt de samme rystelser hun beskriver - men hos mig er der ingen tvivl om at det er baby der foresager dem, da det er forskellige steder i maven - ofte oppe under ribbenene i venstre side hvor hun lige nu har sine fødder og sommetider længere nede omkring navlen hvor hun sikkert bokser løs 

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Ha ha, måske ligger hun og laver sin egen musik derinde

Her lå katten bare og spandt glad videre, selvom han nogle gange fik en ordentlig gyngetur. Han var nu heller ikke så kvik, så har nok bare tænlt at "mor" var blevet lidt underlig

Hehe, vores kat er vist også bare doven - sidst hun fik et par baby-spark, løftede hun bare hovedet med en lidt utilfreds lyd og lagde sig så til at sove igen 

Gad vide om babyen egl. kan blive beroliget af en spindende kat? 

Vores hankat er meget kælen og spinder meget højt, og jeg synes jo selv at lyden er enormt beroligende og hyggeligt - det kan være at babyen kan lære lyden at kende 

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

MedRogn skriver:

Jeg mærker samme bevægelser, og tanken om at min baby er bindegal har da strejfet mig.. 

Jeg tænker at det er fordi den drømmer meget vildt. Jeg selv drømmer ret meget og har oplevet at vågne i spjæt, så tænker at min baby har arvet det fra mig..  Og derfor kommer til at lave vilde ukontrollerede spjæt, ala epileptiske anfald. 

/MedRogn

Ja, det føles nemlig som om det godt kunne være en slags drømme-spjæt - det han hun vist efter sin far så, for han kan godt nok få nogle vilde trækninger når han sover 

Men det lyder i det mindste til at det er helt normalt 

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

Hej

Jeg mærker den samme aktivitet nogle gange, især efter at have spist noget meget sødt. Først var jeg nervøs for om jeg havde overdrevet mit kagespiseri, så den lille lå og havde sukkerchok 

Nu tænker jeg bare at bebs er små skør

Og hold op hvor er det skønt at mærke den lille

Mange hilsner

Henriette 30+3

Hehe, det kan jo også være at de bare går amok derinde pga. pladsmangel 

Men sukkerchok kunne også være en mulighed...måske skulle jeg prøve at skære lidt ned på alt det søde  - vi kan jo ikke have at lillepigen bliver født som sukker-vrag 

Men godt at vide at jeg ikke er den eneste der mærker denne form for aktivitet - og ja, det er superskønt at mærke alle de bevægelser derinde...selvom de nogle gange gør lidt nas 

Anmeld

13. oktober 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Hehe, vores kat er vist også bare doven - sidst hun fik et par baby-spark, løftede hun bare hovedet med en lidt utilfreds lyd og lagde sig så til at sove igen 

Gad vide om babyen egl. kan blive beroliget af en spindende kat? 

Vores hankat er meget kælen og spinder meget højt, og jeg synes jo selv at lyden er enormt beroligende og hyggeligt - det kan være at babyen kan lære lyden at kende 

Det kan den sagtens.

Daniel faldt til ro når Charlie lå i nærheden og spandt. Han spandt også meget højt Det var helt tydeligt at det var en lyd han kendte og følte sig tryg ved. Det var så hyggeligt

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Det kan den sagtens.

Daniel faldt til ro når Charlie lå i nærheden og spandt. Han spandt også meget højt Det var helt tydeligt at det var en lyd han kendte og følte sig tryg ved. Det var så hyggeligt

Dejligt 

Jeg er nu spændt på om hankatten dør af skræk når den skal møde baby - han er bare generelt en bangebuks 

Men en meget kælen bangebuks, hehe...

Men det bliver i det hele taget spændende hvad kattene siger til at der kommer baby i huset; jeg er ret sikker på at hunkatten vil være helt ok med det; der bliver problemet nok nærmere at holde hende ud af børneværelset, barnevognen osv. Der skal i hvert nogle sikkerhedsforanstaltninger til 

Anmeld

13. oktober 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Dejligt 

Jeg er nu spændt på om hankatten dør af skræk når den skal møde baby - han er bare generelt en bangebuks 

Men en meget kælen bangebuks, hehe...

Men det bliver i det hele taget spændende hvad kattene siger til at der kommer baby i huset; jeg er ret sikker på at hunkatten vil være helt ok med det; der bliver problemet nok nærmere at holde hende ud af børneværelset, barnevognen osv. Der skal i hvert nogle sikkerhedsforanstaltninger til 

Kattene blev også holdt ude af soveværelset, selvom jeg nu ikke tror at de ville lægge sig på ham, men nervøs var man jo

Vores sure hunkat vendte på en tallerken, og blev pludselig mere kælen, og var MEGET opmærksom når han græd. Var jeg for langsom til at gå ud til ham, så kom hun og hentede mig (siden har hun så taget en kræftsyg, hjemløs kat med hjem, da han blev aflivet, var det igen Daniel der skulle passes på, og i år var det min gamle kat hun vogtede over, da han var ved at være træt af livet, nu er det igen Daniel (og mig), så vi tager på internat på lørdag og finder en killing til hende og Daniel).

Min gamle hankat var forståeligt nok jaloux på Daniel, men det gik fint mens han var lille. Men efter han lærte at gå, blev Charlie mere og mere træt af Daniel og til sidst holdt han op med at spise og drikke. Så ham måtte jeg til dyrlægen med i September.
Det skal lige siges, at han blev 15 år, og som indavlet perserkat, har vi fået de sidste 3-4 år foræret, men derfor savner jeg ham nu alligevel.

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Kattene blev også holdt ude af soveværelset, selvom jeg nu ikke tror at de ville lægge sig på ham, men nervøs var man jo

Vores sure hunkat vendte på en tallerken, og blev pludselig mere kælen, og var MEGET opmærksom når han græd. Var jeg for langsom til at gå ud til ham, så kom hun og hentede mig (siden har hun så taget en kræftsyg, hjemløs kat med hjem, da han blev aflivet, var det igen Daniel der skulle passes på, og i år var det min gamle kat hun vogtede over, da han var ved at være træt af livet, nu er det igen Daniel (og mig), så vi tager på internat på lørdag og finder en killing til hende og Daniel).

Min gamle hankat var forståeligt nok jaloux på Daniel, men det gik fint mens han var lille. Men efter han lærte at gå, blev Charlie mere og mere træt af Daniel og til sidst holdt han op med at spise og drikke. Så ham måtte jeg til dyrlægen med i September.
Det skal lige siges, at han blev 15 år, og som indavlet perserkat, har vi fået de sidste 3-4 år foræret, men derfor savner jeg ham nu alligevel.

Åh ja, det er ikke nemt med de kæledyr... Man kommer jo til at holde af de små bæster 

Jeg håber bare det kommer til at gå godt med vores katte når baby kommer, for jeg vil helst ikke af med nogen af dem (inkl. baby, hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.