Hej Heimchen..
Grunden til jeg er anonym er fordi jeg har nogle fælles venner herinde...
Men jeg er også selv altid bagklog omkring andres indlæg, men når det kommer til mig selv, ja så er det altid en anden sag,
Grunden til jeg ikk er smuttet endnu, tror jeg er fordi jeg er bange.. Jeg er bange for at stå med det hele selv. Jeg har verdens bedste familie, og ved de vil hjælpe på alle måder, men hva med de små ting? som når man laver mad, er i bad osv. Der er han feks go til at tage hende, så man lige kan få lidt ro. Ingen tvivl han er -wonder daddy-, men synes bare ikke vi har et liv sammen mere. Sex er der ingen af, og hvis der er, så er det bare så tamt og kedeligt. Alle de irriterende skænderier osv.
Men så andre dage har vi det sjovt sammen (nok mest som venner, da der ingen kælen eller kyssen er).. Så tænker jeg lidt om det kan redes..
Har fundet mig en hemmelig beundre. En vi kender, og han er bare så sød. Når vores blikke mødes er det som om man har kendt ham vildt længe, og han bare kan se ind i ens sjæl. Har aldrig fortalt ham, om hvordan min mand og jeg har det præcis, men han ved vi skranter. Men vi taler så godt sammen, og hans blik.. uhaaaa... Tænker på ham rigtig tit, ikke fordi jeg vil have noget kørende med ham, men fordi han er alt det min mand ikk er, og bare man kan have de "følser" og tanker for en, mens man er i et "forhold".. Det får mig bare til at tvivle mere på mit forhold..
Ja som sagt, er SÅ forvirret..
Vil bare det BEDSTE for mit barn, og lige nu føler jeg det er at blive her, selvom jeg ved det ikk er det bedste for´mig...
Anmeld