Fru Nielsen skriver:
Hejsa....
Et forsigtig tillykke med din graviditet....
Jeg håber at i tager den beslutning som er bedst for jer. Men det første jeg tænker er at du lyder meget som om du faktisk ønsker det her barn, tidspunktet er bare forkert. Når man har det sådan, så tror jeg man har valgt.... Jeg tror du ville fortryde så meget hvis du får en abort. Jeg er af den overbevisning at man aldrig vil fortryde at man fik sit barn, det er nemmere at fortryde man IKKE gjorde....
Jeg blev selv gravid med nr 3 da min nr 2 var 7 mdr. Her var det dog fuld ud planlagt, vi begyndte projekt baby da nr 2 var 4½ mdr gammel.....
Nr to er nu 18 mdr og nr 3 er 9 uger og jeg fortryder ikke et sekundt..... Endnu har de ikke voldsomt meget ud af hinanden, og dog.... For at se den kærlighed der er i Mathias øjne når han kigger på hans lillesøster, det er så fantastisk!
De første 2 uger var det ekstrem hårdt fordi amningen ikke var kørt ordenligt på plads, så jeg sad stort set med lillesøster ved babsen HELE TIDEN, så der manglede Mathias hans mor, og det gjorde han godt kunne finde på at slå eller rive hende i håret mens jeg ammede, men det fik han selvfølgelig afvide var meget forkert, og det lærte han hurtig. Nu hvor hun er 9 uger gammel vil hun ikke længere tage imod brystet så jeg har desværre været nød til at gå over til flaske, og det hjælper storbror pænt med til. Jeg sidder med lilesøster og holder flasken også sidder han på mit andet ben og holder flasken sammen med mig.....
Det der for os kan være en prøvelse er hande sitiuationerne med 3 børn....
Men det er vi simpelthen holdt op med, for det kan være et helvede! Men hvis det er det værste ved at få dem så tæt på hinanden, ja så er det jo ingen sag 
Vi oplever intet negativt ved at have fået dem så tæt på hinanden, jeg syntes det er en gave......
Men forbered dig på omverdens kommentar, de kan være ekstrem hårde...... Min svigermors første kommentar var: Nå nå, jamen i ligger da ikke på den lade side!!! Og andre kommer med den her: Nå der er godt nok ikke længe i mellem, det kan da ikke være planlagt??
Men luk ørene for det, det er jeres valg...... 
Held og lykke med jeres beslutning.....
Knus fra Louise
TAK for det positive indlæg... der kommer jo også til at være 16 mdr mellem mine!
Er meget spændt på folks reaktion... de der ved det, har reageret positivt... Men forventer bestemt at skulle høre for "fejlen"... så må de få fingeren må de
.