Hvordan forgår en fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fra når man ankommer med veer, eller vandet er gået og man skal til at presse, til bagefter?

&

Er det sådan der kommer "spotlight" på ens underliv? ligesom man ser i 16 and pregnant? s: altså ekstra lys dernede.

Eller er det bare normalt lys fra rummet? 

Håber nogle af jer vil dele jeres erfaring .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Fra når man ankommer med veer, eller vandet er gået og man skal til at presse, til bagefter?

&

Er det sådan der kommer "spotlight" på ens underliv? ligesom man ser i 16 and pregnant? s: altså ekstra lys dernede.

Eller er det bare normalt lys fra rummet? 

Håber nogle af jer vil dele jeres erfaring .

Kan desværre ikke svare dig !

Men håber jeg da ikke.. Så bliver jeg sku flov 

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Kan desværre ikke svare dig !

Men håber jeg da ikke.. Så bliver jeg sku flov 

Ja også mig, er helt nervøs bare ved tanken om at der skal spotlight på . Men håber det ikke 

Anmeld

10. oktober 2011

AnneBJ

Jeg har ikke set programmet du omtaler... 

Jeg kom ind midt om natten med veer. Vandet var ikke gået. Jeg kom i hospitalstøj og blev installeret på briksen, men kunne ellers flytte mig som jeg ville.. 

Der var almindeligt lys på stuen, dog dæmpet lidt, og en stærk skrivebordslampe tændt i et hjørne af rummet, for enden af briksen, fordi jdm skrev journal derovre. Da Felix blev født var lyset stadig dæmpet.

Der kom "spot på mit underliv" da jeg skulle syes, men da lå jeg med Felix så jeg var ret ligeglad!

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg har ikke set programmet du omtaler... 

Jeg kom ind midt om natten med veer. Vandet var ikke gået. Jeg kom i hospitalstøj og blev installeret på briksen, men kunne ellers flytte mig som jeg ville.. 

Der var almindeligt lys på stuen, dog dæmpet lidt, og en stærk skrivebordslampe tændt i et hjørne af rummet, for enden af briksen, fordi jdm skrev journal derovre. Da Felix blev født var lyset stadig dæmpet.

Der kom "spot på mit underliv" da jeg skulle syes, men da lå jeg med Felix så jeg var ret ligeglad!

Okay så der kommer ikke spot på når man er i fødsel? 

Anmeld

10. oktober 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ja også mig, er helt nervøs bare ved tanken om at der skal spotlight på . Men håber det ikke 

Nej puha Men kan se en neden under har svaret dig lidt 

Anmeld

10. oktober 2011

Karina84

Prøv at læs nogle af de fødselsberretninger der er herinde (FB'er), der er mange der har skrevet nogle rigtig gode berretninger om hvordan deres fødsel er forløbet....

MEN HUSK der er ikke to fødsler der er ens!!!

Det var lidt derfor jeg ikke læste for meget omkring det inden, for du aner ikke hvordan du reagere, eller hvordan og hvorledes der kommer til at gå for dig

Anmeld

10. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

Ikke hvis fødslen ellers forløber normalt

Anmeld

10. oktober 2011

Karina84

Og nej, som jeg husker det var der ikke ekstra lys dernede, meeen det var også begrænset hvor meget jeg opfattede til sidst, puh ha!

Anmeld

10. oktober 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Altså som ejg husker det, så nej... Men du er virkelig optaget af noget andet, og det vigtigste er også at JDM har de arbejdsforhold der bedst for hende.. 

Nu jeg tænker mig om så var der "spot på" lige inden han kom ud, fordi jeg blev bedøvet lidt for ikke at sprække for meget - det skal der jo altså lys til, for at de kan lægge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.