???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

banditten2011

lottepigen12 skriver:

Ja men har det også fint med det bliver et pks, bare hun kommer ud og er sund og rask. 

Er det fordi de tror/ved han ligger forkert du skal skal scannes, hvor langt er du hvis man må spørge? Det kan jo være han bare er en lille drillepind og vender sig inden. 

jaa han ligger forkert men hun kunne ikk helt finde ud af hvordan forkert, men ihvertfald tværleje..

jeg er 35+4 så der er jo noget tid til han kan vende sig.. håber os bar han er en drillepind, hører bar så tit at hos førstegangs fødende ligger de fleste med hoved ned af nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Tulle28

banditten2011 skriver:

nu spørg jeg nok lidt dumt men hva er underkrops stilling?

Det er ikke dumt overhovedet Underkropsstilling er, når baby ikke har vendt sig, dvs. sidder med rumpen nede i bækkenet. Min datter sad så godt at de ikke ville prøve at vende hende (og så mente de også at hun var lidt lille og ville derfor ikke stresse hende unødigt). Så jeg kom aldrig ud i et vendingsforsøg, hvilket jeg et eller andet sted var mere bange for end det at skulle føde.

Anmeld

10. oktober 2011

Nadia&Daniel

banditten2011 skriver:

Nogle som har fået lavet kejsersnit fordi baby ikk kunne blive vendt rigtig??

Hvis ja hvor langtid før termins dato skete det??

Nogle som har prøvet at et vendings forsøg går galt? hva skete der og hva blev der gjort??

Laura lå med bagdelen godt nede i mint bæknet, og da jeg var til vendingsforsøg, kunne de slet ikke rykke hende, overhovedet..

Så hun kom til verden via kejsersnit - 9 dage før termin..

Anmeld

10. oktober 2011

Fam. Madsen

banditten2011 skriver:

Nogle som har fået lavet kejsersnit fordi baby ikk kunne blive vendt rigtig??

Hvis ja hvor langtid før termins dato skete det??

Nogle som har prøvet at et vendings forsøg går galt? hva skete der og hva blev der gjort??

ja jeg fik pks. den 20/7-2011 og havde termin den 5/8-2011 så godt ca. 14 dage før termin.

grunden til jeg fik pks, var at min søn sad fast med numsen i mit bækken, og han var for stor til de kunne vende ham (turde vende ham)

Anmeld

10. oktober 2011

banditten2011

Tulle28 skriver:

Det er ikke dumt overhovedet Underkropsstilling er, når baby ikke har vendt sig, dvs. sidder med rumpen nede i bækkenet. Min datter sad så godt at de ikke ville prøve at vende hende (og så mente de også at hun var lidt lille og ville derfor ikke stresse hende unødigt). Så jeg kom aldrig ud i et vendingsforsøg, hvilket jeg et eller andet sted var mere bange for end det at skulle føde.

okay ja så var det godt de ikk forsøgte at vende baby..

Frygter os lidt det vendings forsøg men er nu altså os temmelig bange for tanken om et kejsersnit.. man er jo nød til at tænke på det værste så man kan blive over lykkelig hvis nu han vender sig af sig selv

Anmeld

10. oktober 2011

banditten2011

Nadia&Daniel skriver:

Laura lå med bagdelen godt nede i mint bæknet, og da jeg var til vendingsforsøg, kunne de slet ikke rykke hende, overhovedet..

Så hun kom til verden via kejsersnit - 9 dage før termin..

okay, her tror jeg bar han ligger på tværs hehe så håber da han har lyst til at vende sig rigtig

Anmeld

10. oktober 2011

banditten2011

Fam. Madsen skriver:

ja jeg fik pks. den 20/7-2011 og havde termin den 5/8-2011 så godt ca. 14 dage før termin.

grunden til jeg fik pks, var at min søn sad fast med numsen i mit bækken, og han var for stor til de kunne vende ham (turde vende ham)

okay, må jeg spørge hvor stor han så var??

Anmeld

10. oktober 2011

Tulle28

banditten2011 skriver:

okay ja så var det godt de ikk forsøgte at vende baby..

Frygter os lidt det vendings forsøg men er nu altså os temmelig bange for tanken om et kejsersnit.. man er jo nød til at tænke på det værste så man kan blive over lykkelig hvis nu han vender sig af sig selv

Jeg var SÅ ked af at jeg ikke fik lov til at føde naturligt, men når det så er sagt, så var PKS en virkelig god oplevelse, jeg var hurtigt på benene igen og mit ar er blevet rigtig fint - et evigt minde om den lykkelige dag, hvor guldklumpen kom til verden

Anmeld

10. oktober 2011

Fam. Madsen

banditten2011 skriver:

okay, må jeg spørge hvor stor han så var??

ja han var en basse på 4435 gram og 52cm 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2011

LR85

banditten2011 skriver:

jaa han ligger forkert men hun kunne ikk helt finde ud af hvordan forkert, men ihvertfald tværleje..

jeg er 35+4 så der er jo noget tid til han kan vende sig.. håber os bar han er en drillepind, hører bar så tit at hos førstegangs fødende ligger de fleste med hoved ned af nu

Der er masser af tid til han kan vende sig. De ville først tage beslutning mee mig da jeg var 38+6. Og i så fald det ender med kejsersnit, skal du ikke være ked af det. Det kan sagtens blive en fantastisk oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.