???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.883 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

banditten2011

Nogle som har fået lavet kejsersnit fordi baby ikk kunne blive vendt rigtig??

Hvis ja hvor langtid før termins dato skete det??

Nogle som har prøvet at et vendings forsøg går galt? hva skete der og hva blev der gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

banditten2011

Slet ingen

Anmeld

10. oktober 2011

babyonboard

Hej Banditten2011

Jeg skal have et kejsersnit her d. 12.10.11 da vores lille pige ligger i uk stilling og lægerne ikke vil forsøge at vende hende. Jeg har termin d. 16.10.11 så her bliver det så 4 dage før termin hun kommer ud. 

Anmeld

10. oktober 2011

banditten2011

lottepigen12 skriver:

Hej Banditten2011

Jeg skal have et kejsersnit her d. 12.10.11 da vores lille pige ligger i uk stilling og lægerne ikke vil forsøge at vende hende. Jeg har termin d. 16.10.11 så her bliver det så 4 dage før termin hun kommer ud. 

Okay.. hva er grunden til de ikk vil prøve at vende hende?

Hvilken hospital er det på om jeg må spørge`?

Anmeld

10. oktober 2011

Tulle28

Jeg fik PKS pga. underkropsstilling og det fik jeg uge 38+0.

Tulle

Anmeld

10. oktober 2011

banditten2011

Tulle28 skriver:

Jeg fik PKS pga. underkropsstilling og det fik jeg uge 38+0.

Tulle

nu spørg jeg nok lidt dumt men hva er underkrops stilling?

Anmeld

10. oktober 2011

babyonboard

selvfølgelig må du det  Grunden til de ikke vil forsøge at vende hende, er fordi min moderkage ligger ud imod maveskindet, og de derfor skulle mase hende forbi den og det turde de ikke da de kunne risikere at den løsnede sig. 

Det er på kolding 

Anmeld

10. oktober 2011

babyonboard

underkropsstilling betyder at barnet ligger med måsen nede i bækkenet i stedet for hovedet.

Anmeld

10. oktober 2011

banditten2011

lottepigen12 skriver:

selvfølgelig må du det  Grunden til de ikke vil forsøge at vende hende, er fordi min moderkage ligger ud imod maveskindet, og de derfor skulle mase hende forbi den og det turde de ikke da de kunne risikere at den løsnede sig. 

Det er på kolding 

ahh okii ja det kan man jo så godt forstå

ska selv til scanning på mandag for at se hvordan han ligger og hva de så vil gøre..

havde nu satset på han bar ville ligge sig rigtig men nu må vi jo se på mandag..

Anmeld

10. oktober 2011

babyonboard

Ja men har det også fint med det bliver et pks, bare hun kommer ud og er sund og rask. 

Er det fordi de tror/ved han ligger forkert du skal skal scannes, hvor langt er du hvis man må spørge? Det kan jo være han bare er en lille drillepind og vender sig inden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.