Hvordan føles bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Filippa & Liva

Giraffen skriver:

puha det lyder også ret ulideligt...

Men ka se ventetiden snart er ovre for dig, er det hele så ikke lidt lettere at udholde ?

Jo, helt bestemt ...

5 dage til termin og så håber jeg bare at mit bækken ikke volder problemer efter fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Giraffen

Madam Blå skriver:

Min bækkenløsning startede i SI-leddene og strålede ned i ballen.. Så ved mig gjorde det sygt ondt i ballen, og jeg kunne næsten intet. Det var musklerne i ballen, der på en måde krampede sammen, for at holde "fast" på mit bækken - sagde fysioterapeauten.

Prøv at tage den med ro, og mærk efter i kroppen, hvornår det gør ondt. For der er ingen grund til at gøre det værre!

Hilsen Kristina, der har været fuldtidssygemeldt siden uge 12, og har kun kunnet ligge ned siden.. Er på krykker, og stærke smertestillende når jeg en sjælden gang skal ud (læs: når jeg skal til læge eller jordemoder).

Pas på dig selv - for det er absolut ikke sjovt at ende som mig.

Håber det "bare" er iskiasnerven

God bedring

ej puha det lyder helt uoverskueligt... så har det været en lang graviditet?

Jeg må lige tage den lidt med ro, så den ikke bliver værre

Anmeld

11. oktober 2011

Madam Blå

Giraffen skriver:

ej puha det lyder helt uoverskueligt... så har det været en lang graviditet?

Jeg må lige tage den lidt med ro, så den ikke bliver værre

Ja, det har været en forfærdelig lang graviditet.. Egner mig vist ikke til at være gravid

Men synes virkelig du skal lytte til din krop. Mærk efter, og så tag dig nogle forholdsregler, som ikke at lave dumme vrid i bækkenet (som fx. ved støvsugning, osv.). Om du har bækkenløsning eller ej, så kan det være godt at følge de råd, som gives til folk med BL. Det kan jo ikke skade at passe lidt på

Og prøv evt. at tage til lægen, som kan give dig svar på, hvad det er - og en henvisning til en fys

Og ellers så er svømning og varmtvandstræning en rigtig god motionsform, når man har ondt i bækkenet. Det kan varmt anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.