Hvordan føles bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Giraffen

Jeg har det sidste stykke tid døjet lidt med smerter i ballen

Ikke ligesom efter sport for det gør ondt når jeg løfter benet for at tage at skridt (hvis det gir mening)

Her i dag efter en løbetur ka jeg også mærke det i lænden

Jeg har ingen smerter andre steder eller når jeg løfter - det er primært når jeg går rundt

så vil bare lige være sikker på det bare er øm balle og ikke bækkenløsning... hva sir I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Dinsen

Hejsa.. 

har døjet lidt med det sammen, og har fået afvide det nok er iskiasnerve der er i klemme..  og det kan altså godt gøre ondt :-)

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Giraffen skriver:

Ikke ligesom efter sport for det gør ondt når jeg løfter benet for at tage at skridt (hvis det gir mening)

Jeg har ingen smerter andre steder eller når jeg løfter - det er primært når jeg går rundt

så vil bare lige være sikker på det bare er øm balle og ikke bækkenløsning... hva sir I?

Hvis det er ballen så er det nok en nerve og ikke bækkenløsning. 

Anmeld

10. oktober 2011

Filippa & Liva

Hej med dig ...

Hvis du har ondt i ballen vil jeg næsten tro det er en nerve eller andet som måske er i klemme?

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som bækkenløsning.

Jeg selv døjer desværre med rigtig slem bækkenløsning her til slut og det er ikke til at tage fejl af; det gør ondt i HELE bækkenet, hofterne, skambenet, bagdelen og smerter som stråler op i ryg og ned i benene ... Møg ubehageligt!

Anmeld

10. oktober 2011

Giraffen

Dinsen skriver:

Hejsa.. 

har døjet lidt med det sammen, og har fået afvide det nok er iskiasnerve der er i klemme..  og det kan altså godt gøre ondt :-)

okay så er jeg mere rolig  

Anmeld

10. oktober 2011

Giraffen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis det er ballen så er det nok en nerve og ikke bækkenløsning. 

det er rart lige at få det afkræftet man blir jo sådan lidt hypokonder når man er gravid

Anmeld

10. oktober 2011

Giraffen

BigBabyWish skriver:

Hej med dig ...

Hvis du har ondt i ballen vil jeg næsten tro det er en nerve eller andet som måske er i klemme?

Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som bækkenløsning.

Jeg selv døjer desværre med rigtig slem bækkenløsning her til slut og det er ikke til at tage fejl af; det gør ondt i HELE bækkenet, hofterne, skambenet, bagdelen og smerter som stråler op i ryg og ned i benene ... Møg ubehageligt!

det er godt at vide det ikke er bækkenløsning for så ville jeg nemlig passe lidt bedre på mig selv og ked af at høre med din bækkenløsning, blir man ikke helt handicappet når man ikke rigtig må eller kan løfte eller på anden måde bevæge sig rundt?

Anmeld

10. oktober 2011

Filippa & Liva

Giraffen skriver:

det er godt at vide det ikke er bækkenløsning for så ville jeg nemlig passe lidt bedre på mig selv og ked af at høre med din bækkenløsning, blir man ikke helt handicappet når man ikke rigtig må eller kan løfte eller på anden måde bevæge sig rundt?

Jo, det er enormt træls ...

Men smerten er det værste, at det gør ondt uanset om du ligger ned, sidder eller går. Heldigvis er det først kommet så sent i graviditeten.

Anmeld

10. oktober 2011

Giraffen

BigBabyWish skriver:

Jo, det er enormt træls ...

Men smerten er det værste, at det gør ondt uanset om du ligger ned, sidder eller går. Heldigvis er det først kommet så sent i graviditeten.

puha det lyder også ret ulideligt...

Men ka se ventetiden snart er ovre for dig, er det hele så ikke lidt lettere at udholde ?

Anmeld

10. oktober 2011

Madam Blå

Giraffen skriver:

Min bækkenløsning startede i SI-leddene og strålede ned i ballen.. Så ved mig gjorde det sygt ondt i ballen, og jeg kunne næsten intet. Det var musklerne i ballen, der på en måde krampede sammen, for at holde "fast" på mit bækken - sagde fysioterapeauten.

Prøv at tage den med ro, og mærk efter i kroppen, hvornår det gør ondt. For der er ingen grund til at gøre det værre!

Hilsen Kristina, der har været fuldtidssygemeldt siden uge 12, og har kun kunnet ligge ned siden.. Er på krykker, og stærke smertestillende når jeg en sjælden gang skal ud (læs: når jeg skal til læge eller jordemoder).

Pas på dig selv - for det er absolut ikke sjovt at ende som mig.

Håber det "bare" er iskiasnerven

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.