Helt ny.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

MortilAlmaogNohr

Håber I kan hjælpe. Jeg har et spørgsmål vedr. cyclus. Jeg brugte minmaves udregning for at se hvornår jeg skulle have ægløsning, og den sagde at det skulle jeg have d. 25/9 (Jeg tastede de sidste tre menustrationer ind). Den fortalte så også at hvis jeg ikke blev gradis ville jeg få min mens. d. 9, altså igår. DEN er IKKE kommet :-) endnu.

Men når jeg tæller dagene imellem mine menustrationer, så er det blandet hvad antal dage der er 25, 27, 29 og 32, så hvordan kan man regne med det, og hvornår syntes I at jeg skal teste mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

DinNabo

Tina. skriver:

Håber I kan hjælpe. Jeg har et spørgsmål vedr. cyclus. Jeg brugte minmaves udregning for at se hvornår jeg skulle have ægløsning, og den sagde at det skulle jeg have d. 25/9 (Jeg tastede de sidste tre menustrationer ind). Den fortalte så også at hvis jeg ikke blev gradis ville jeg få min mens. d. 9, altså igår. DEN er IKKE kommet :-) endnu.

Men når jeg tæller dagene imellem mine menustrationer, så er det blandet hvad antal dage der er 25, 27, 29 og 32, så hvordan kan man regne med det, og hvornår syntes I at jeg skal teste mig?

Jeg ville ikke kunne vente med at teste..... Evt. vente til i morgen tidlig, og teste med morgenurin...

Anmeld

10. oktober 2011

sofiell89

Tina. skriver:

Jeg har også prøvet deres beregnere, og de gav fuldstændig forskellige resultater, i forhold til hvis vi tog en ægløsningstest i den periode som den anbefalede.
Men krydser da fingre for at der er 2 streger til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.