Maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

sommer1988

Mor til Frederic skriver:

Det var fordi egen læge havde taget blodprøverne for tidlig, så måtte op og få taget nye..

Hun fik også nogle helt skæve tal, hende scanings damen og mente det var fordi de var taget i uge 7+1 og de skal tages mellem 8+ og 10..

Så hun ringed med svar..

DS - 1:9400

1. kromoson fejl - 1:2230

2. kromoson fejl - 1:70120

Lægger dem lige ind i morgen, ligger lige pt under dynen og burde sove... kører i morgen fra 8.30-19...

Ahh okay på den måde. Det er da også flotte tal du har fået Glæder mig til at se billederne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

sommer1988 skriver:

Ahh okay på den måde. Det er da også flotte tal du har fået Glæder mig til at se billederne!

Så blev der tid..

Har været fuldstændig færdig pga arbejdstiderne og så lige omgang opkast mere til mig.

Men her kommer de...

-Frederic ligned også et 'dødninge hoved' på nogle af dem..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2011

sommer1988

Så blev der tid..

Har været fuldstændig færdig pga arbejdstiderne og så lige omgang opkast mere til mig.

Men her kommer de...

-Frederic ligned også et 'dødninge hoved' på nogle af dem..

Rigtig fine billeder. Jeg kan godt se hvad du mener med at de ligner hinanden hehe Jeg kan slet ikke vente til at se min baby igen, til misdannelsescanning i december!

Anmeld

21. oktober 2011

sommer1988 skriver:

Rigtig fine billeder. Jeg kan godt se hvad du mener med at de ligner hinanden hehe Jeg kan slet ikke vente til at se min baby igen, til misdannelsescanning i december!

Ja de ligger endda på stort set samme måde...

Hvad dato skal du afsted? og skal du også jm i næste mdr?

Anmeld

8. november 2011

sommer1988

Ja de ligger endda på stort set samme måde...

Hvad dato skal du afsted? og skal du også jm i næste mdr?

Jeg skal til misdannelsesscanning d. 8 dec. og jordmoder her d. 18 nov. Har lige været til kønsscanning på privatklinik idag. Det var ingen tvivl om at det var en lille dreng der lå derinde. En lille fodboldspiller er han, han sparkede helt vildt :O hehe

Anmeld

8. november 2011

sommer1988 skriver:

Jeg skal til misdannelsesscanning d. 8 dec. og jordmoder her d. 18 nov. Har lige været til kønsscanning på privatklinik idag. Det var ingen tvivl om at det var en lille dreng der lå derinde. En lille fodboldspiller er han, han sparkede helt vildt :O hehe

Jeg var til jm i start af denne mdr og skal også til md scanning i dec - blot den 6 dec...

Fik at vide at her i start skal jeg noget hver mdr og jo længere hen jeg kommer des mere vil de se mere til mig..

Helt vildt underligt... For sådan var det ikke med frederic - men det var også under deres strejke...

Anmeld

8. november 2011

sommer1988

Jeg var til jm i start af denne mdr og skal også til md scanning i dec - blot den 6 dec...

Fik at vide at her i start skal jeg noget hver mdr og jo længere hen jeg kommer des mere vil de se mere til mig..

Helt vildt underligt... For sådan var det ikke med frederic - men det var også under deres strejke...

hmm ja det var da lidt underligt når det ikke var sådan med Frederic. Men jeg synes også det virker til at man er til scanning en gang om måneden når man kommer længere hen. Så det er vel det mest normale. Og i gamle dage var der jo slet ikke så meget scanning som idag. Så det er jo bare dejligt vi har muligheden for det

Anmeld

8. november 2011

sommer1988 skriver:

hmm ja det var da lidt underligt når det ikke var sådan med Frederic. Men jeg synes også det virker til at man er til scanning en gang om måneden når man kommer længere hen. Så det er vel det mest normale. Og i gamle dage var der jo slet ikke så meget scanning som idag. Så det er jo bare dejligt vi har muligheden for det

Det var også under deres strejke og der var alt skåret ned til minimum + at vi ikke fik køn at vide/hørte hjertelyd. Havde en ny jm de par gange jeg var afsted.

Så det er jo helt vildt med alt det 'nye' her...  Men det passer meget godt med noget hver mdr her; nf i okt - jm i nov - md scaning i dec - egen læge i januar - jm i feb...

Anmeld

12. november 2011

sommer1988

Det var også under deres strejke og der var alt skåret ned til minimum + at vi ikke fik køn at vide/hørte hjertelyd. Havde en ny jm de par gange jeg var afsted.

Så det er jo helt vildt med alt det 'nye' her...  Men det passer meget godt med noget hver mdr her; nf i okt - jm i nov - md scaning i dec - egen læge i januar - jm i feb...

Det er da lidt interessant så planlagt med møder din graviditet er. Jeg har kun fået datoer frem til misdannelsesscanning i dec...

Anmeld

12. november 2011

sommer1988 skriver:

Det er da lidt interessant så planlagt med møder din graviditet er. Jeg har kun fået datoer frem til misdannelsesscanning i dec...

Ja...

Hun skrev det på den gule kuvert, så jeg vidste at jeg skulle bestille tid hos egen læge omkring den 5 januar... De andre har jeg dato og tidspunkt på...

Men dejlig nok, så man kan forberede sin arbejdsplads...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.