Maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.080 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

sommer1988

Er i uge 12, men stadig kun en lille bule kan anes og den er meget blød, som jeg bare havde taget en smule på. Ville meget gerne se hvordan i andre ser ud og høre hvordan jeres bule mærkes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

SLC

Tager mavebillede i aften og kan ligge ud  DEJLIG babybule du har fået dig der, jeg har også fået større mave, men er mega tyk i forvejen så lidt svært at se, men har målt det og ikke taget på, ELLER dvs her i løbet af en uge har jeg taget 1 kg på KRISE!!!! Kan ikke passe mine alm bukser mere  - men min mave er blevet rundere og ser lidt gravid ud, og ikke bare tyk som normalt ..

Anmeld

10. oktober 2011

sommer1988

Glæder mig til at se dit mavebillede, og skønt at man begynder at kunne se at du begynder at få gravidmave. Jeg glæder mig faktisk til at min mave bliver en smule større, så man virkelig kan mærke at der er liv derinde, men skal til NK-scanning på torsdag. GLÆDER mig! Jeg burde faktisk også veje mig, har ikke vejet mig siden jeg var til første lægebesøg, men kan godt mærke at det kniber med at lukke de helt stramme bukser nu hehe Er det dit første barn?

Anmeld

10. oktober 2011

SLC

Jeps det er det, så det er ekstrem spændende  - det er min kærestes 3 barn, så er ikke helt "ny" i faget hehe. . fik ikke lige lagt billedet ud her til aften, men gør det i morgen  . .

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

sommer1988 skriver:

Er i uge 12, men stadig kun en lille bule kan anes og den er meget blød, som jeg bare havde taget en smule på. Ville meget gerne se hvordan i andre ser ud og høre hvordan jeres bule mærkes

er idag 12+2 og har taget dette billed idag...

Charmefis nr 2...

Anmeld

11. oktober 2011

sommer1988

Mor til Frederic skriver:

er idag 12+2 og har taget dette billed idag...

Charmefis nr 2...

Der er heller ikke den helt store mave at se endnu ligesom på mig var Rigtig skønt billede af din søn, han ligner virkelig meget! Jeg tænker hele tiden på hvordan mit barns udseende kommer til at se ud og hvilken hudfarve den får, da jeg er mulat og min kæreste hvid. Er så spændt!

Anmeld

11. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

sommer1988 skriver:

Der er heller ikke den helt store mave at se endnu ligesom på mig var Rigtig skønt billede af din søn, han ligner virkelig meget! Jeg tænker hele tiden på hvordan mit barns udseende kommer til at se ud og hvilken hudfarve den får, da jeg er mulat og min kæreste hvid. Er så spændt!

Tak, det er sødt sagt...

Ja de siger at mørk+lys= mulat.

men mulat+lys=? giver vel mere lys end mørk, hvis du forstår..

Scaningen gik super... Hun kunne dog ikke udregne den der doubeltest, da egen læge har taget min bp for tidlig..

Anmeld

11. oktober 2011

Bette-mor9o

13 uger henne, ikke meget og se men den er der.
Og jeg vil helst ikke vise mit maveskind frem - da det er pænt ødelagt af stærkmærker fra første graviditet.

Anmeld

11. oktober 2011

sommer1988

Mor til Frederic skriver:

Tak, det er sødt sagt...

Ja de siger at mørk+lys= mulat.

men mulat+lys=? giver vel mere lys end mørk, hvis du forstår..

Scaningen gik super... Hun kunne dog ikke udregne den der doubeltest, da egen læge har taget min bp for tidlig..

Ja det er rigtig, det vil jo blive lidt lysere end mig eller måske samme farve. Hvor dejligt scanning, men ærgerligt at du ikke kunne få udregnet din doubletest med det samme.

Anmeld

11. oktober 2011

sommer1988

JonasMama2010 skriver:

13 uger henne, ikke meget og se men den er der.
Og jeg vil helst ikke vise mit maveskind frem - da det er pænt ødelagt af stærkmærker fra første graviditet.

Det er da en rigtig fin rund mavse du har fået dig. Og rigtig sødt billede af din dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.