KÆMPE KRAM til dig 

Jeg fødte for tidligt første gang med den store, pga. for kort livmoderhals. Det er de opmærksomme på helt fra de to streger var der - at jeg skulle følges tæt. Bliver scannet ofte siden uge 20. Min livmoderhals den driller også her, og derfor er jeg sygemeldt og har været det siden uge 17 med BL og forb kort livmoderhals. Det er da ikke sjovt at være sygemeldt, men det er det mest nødvendige for vores lille guldklump. Jeg tror man vænner sig til det, og glæder sig når det skal være , eftersom man kan hygge meget mere om det og nyde det og hbave en masse overskud, så jeg har vendt min sygemelding til noget positivt
Lige nu handler det for lægerne om at få os over uge 32, for det var der jeg var ved at føde sidst, så derfor scanner og holder de meget øje med os. Jeg fik dog at vide at jeg ikke skulle forvente at kunne holde på en graviditet til efter uge 36/37, da vores den store kom i uge 36+1. Så hun ventede lige lidt 

Lige nu er jeg 25+3 i uge 26. Så kan mærke at det "nærmer " sig den der uge 30 grænse de har "sat" på mig, at fra der af, så skal jeg være opmærksom på alt, selvom man er det nu. Døjer også med mange plukveer, og dem skal man jo reagerer på når man har FKL. Det korte og det lange er, jeg nok bare vil skrive, at jeg kan forstå dine frustrationer, og det ikke sjobvt,b fordib man ved ikkeb hvad man skal forvente. Endnu omkring noget! Man, venter og venter , og det en glædelse, men også en frustration over, HVAD nu HVIS det sker tidligt osv.
Bare husk og slap af, hvil og tag den med ro. 
Du må gerne skrive privat, hvis du vil omkring alt det med for kort livmoderhals osv.
Mange varme tanker til dig, og må jeres lille mand, blive derinde læææænge endnu 
Anmeld