Scanning og svangreklinkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

TbCp

mea skriver:

Kan jeg godt forstå,men de har nu overreageret en hel del,hvad jo ikke er hensigtsmæssigt,men håber da du er blevet beroliget en smule.

Jeg ved hvordan du har det,for jeg har i begge mine graviditeter haft kritisk for kort cervix,så kender alle tanker og følelser.

Men de giver vel ikke bare lungemodner for sjov tænker jeg! Jeg har født for tidligt før og når de bliver bekymrede er jeg nødt til at tage det for gode varer og jeg skal helt sikkert ingen chancer tage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Laulund87

mea skriver:

Kan jeg godt forstå,men de har nu overreageret en hel del,hvad jo ikke er hensigtsmæssigt,men håber da du er blevet beroliget en smule.

Jeg ved hvordan du har det,for jeg har i begge mine graviditeter haft kritisk for kort cervix,så kender alle tanker og følelser.

Hmm

Måske man bare skal holde sig til hvad de profesionelle siger..

Anmeld

10. oktober 2011

modesty

TbCp skriver:

Ja det sagde de også var fint, men at det blev så afkortet samt åbnede sig lidt under plukveerne ville de tage alvorligt også da jeg har født for tidligt før.

Det er også rigtig fint at de tager det alvorligt. Hellere være på den sikre side - og på den måde var det jo egentlig heldigt at du fik en plukve mens du var der, så de blev opmærksomme på det.

Tag du den bare så meget med ro som muligt, og jeg håber at du kan finde lidt tryghed i at der bliver holdt øje med dig fra hospitalets side.

Anmeld

11. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Laulund jeg synes ærlig talt du skal tie stille,når du ikke har noget fornuftigt at sige.

Det jeg har oplyst ts om,er hvad de pro siger,så mon ikke jeg ved hvad jeg taler om,når jeg hele to gang har været fuldt meget meget tæt pga. for kort cervix??

Det tro jeg nu nok lige.

Jeg synes bestmet det er på sin plads at berolige ts,når hospitalet blæser tingen kraftig op,så ts nu går og er bange og usikker.

15 uger er lang til at gå og være bange i..

Anmeld

11. oktober 2011

TbCp

mea skriver:

Laulund jeg synes ærlig talt du skal tie stille,når du ikke har noget fornuftigt at sige.

Det jeg har oplyst ts om,er hvad de pro siger,så mon ikke jeg ved hvad jeg taler om,når jeg hele to gang har været fuldt meget meget tæt pga. for kort cervix??

Det tro jeg nu nok lige.

Jeg synes bestmet det er på sin plads at berolige ts,når hospitalet blæser tingen kraftig op,så ts nu går og er bange og usikker.

Men dine erfaringer på det område er jo dine, og ikke mine og jeg er nødt til at forholde mig til det jeg får at vide på sygehuset... så når de mener det rigtige er at give lungemodner, så er det jo fordi de rent faktisk mener der er en reel risiko for at han kan finde på at komme for tidligt.

Så at læge og jordmoder blæser det op mener jeg er forkert at sige... det er trods alt dem der står med det...

Anmeld

11. oktober 2011

Fru Aagaard

KÆMPE KRAM til dig

Jeg fødte for tidligt første gang med den store, pga. for kort livmoderhals. Det er de opmærksomme på helt fra de to streger var der - at jeg skulle følges tæt. Bliver scannet ofte siden uge 20. Min livmoderhals den driller også her, og derfor er jeg sygemeldt og har været det siden uge 17 med BL og forb kort livmoderhals. Det er da ikke sjovt at være sygemeldt, men det er det mest nødvendige for vores lille guldklump. Jeg tror man vænner sig til det, og glæder sig når det skal være , eftersom man kan hygge meget mere om det og nyde det og hbave en masse overskud, så jeg har vendt min sygemelding til noget positivt Lige nu handler det for lægerne om at få os over uge 32, for det var der jeg var ved at føde sidst, så derfor scanner og holder de meget øje med os. Jeg fik dog at vide at jeg ikke skulle forvente at kunne holde på en graviditet til efter uge 36/37, da vores den store kom i uge 36+1. Så hun ventede lige lidt

Lige nu er jeg 25+3 i uge 26. Så kan mærke at det "nærmer " sig den der uge 30 grænse de har "sat" på mig, at fra der af, så skal jeg være opmærksom på alt, selvom man er det nu. Døjer også med mange plukveer, og dem skal man jo reagerer på når man har FKL. Det korte og det lange er, jeg nok bare vil skrive, at jeg kan forstå dine frustrationer, og det ikke sjobvt,b fordib man ved ikkeb hvad man skal forvente. Endnu omkring noget! Man, venter og  venter , og det en glædelse, men også en frustration over, HVAD nu HVIS det sker tidligt osv.

Bare husk og slap af, hvil og tag den med ro.

Du må gerne skrive privat, hvis du vil omkring alt det med for kort livmoderhals osv.

Mange varme tanker til dig, og må jeres lille mand, blive derinde læææænge endnu

Anmeld

11. oktober 2011

TbCp

Fru Aagaard skriver:

KÆMPE KRAM til dig

Jeg fødte for tidligt første gang med den store, pga. for kort livmoderhals. Det er de opmærksomme på helt fra de to streger var der - at jeg skulle følges tæt. Bliver scannet ofte siden uge 20. Min livmoderhals den driller også her, og derfor er jeg sygemeldt og har været det siden uge 17 med BL og forb kort livmoderhals. Det er da ikke sjovt at være sygemeldt, men det er det mest nødvendige for vores lille guldklump. Jeg tror man vænner sig til det, og glæder sig når det skal være , eftersom man kan hygge meget mere om det og nyde det og hbave en masse overskud, så jeg har vendt min sygemelding til noget positivt Lige nu handler det for lægerne om at få os over uge 32, for det var der jeg var ved at føde sidst, så derfor scanner og holder de meget øje med os. Jeg fik dog at vide at jeg ikke skulle forvente at kunne holde på en graviditet til efter uge 36/37, da vores den store kom i uge 36+1. Så hun ventede lige lidt

Lige nu er jeg 25+3 i uge 26. Så kan mærke at det "nærmer " sig den der uge 30 grænse de har "sat" på mig, at fra der af, så skal jeg være opmærksom på alt, selvom man er det nu. Døjer også med mange plukveer, og dem skal man jo reagerer på når man har FKL. Det korte og det lange er, jeg nok bare vil skrive, at jeg kan forstå dine frustrationer, og det ikke sjobvt,b fordib man ved ikkeb hvad man skal forvente. Endnu omkring noget! Man, venter og  venter , og det en glædelse, men også en frustration over, HVAD nu HVIS det sker tidligt osv.

Bare husk og slap af, hvil og tag den med ro.

Du må gerne skrive privat, hvis du vil omkring alt det med for kort livmoderhals osv.

Mange varme tanker til dig, og må jeres lille mand, blive derinde læææænge endnu

1000 tak for dit indlæg

Min store pige kom i uge 35, og jeg blev sygemeldt omkring uge 24-25 sidst også..
Ja det kan være en lang ventetid, men det er bare ærgeligt, for det aller vigtigste er vores guldklumper!!! Og at de små kommer ud allerede nu er jo alt alt for tidligt!!!!

Så jeg må slappe af alt det jeg kan!!! og så bare håbe på at han bliver der endnu mange uger endnu.

Men ja det er rart at de holder øje og rart at jeg kender til risikoen så jeg kan tage mine forholdsregler..

Anmeld

11. oktober 2011

Laulund87

mea skriver:

Det tro jeg nu nok lige.

Fornuftigt at sige? Jeg synes nu det er dig der ikke har noget fornuftigt at sige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.