terminsscaning. rykket 3 uger tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

ja men der er jo ingen beskyttelse der er 100 % sikker.. også det jeg tænker der skete dengang.. men syns bare det er vildt når jeg slet ikke var hjemme i det tidsrum. (men har heldigvis en mand der kender mig og stoler på mig )

men stort tillykke med spiren

Hvor dejligt

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

henh01

Men hvis du tænker det ikke helt kan passe, kan du så ikke spørge om du kan få taget en blodprøve og f¨målt dit HCG? Kan jo være det er gået til grunde - det er jo ikke til at vide endnu..

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Men hvis du tænker det ikke helt kan passe, kan du så ikke spørge om du kan få taget en blodprøve og f¨målt dit HCG? Kan jo være det er gået til grunde - det er jo ikke til at vide endnu..

har været til scanning i dag og set hjerteblink så lige nu er der stadig noget

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

Anonym skriver:

har været til scanning i dag og set hjerteblink så lige nu er der stadig noget

Nå der var hjerteblink.. Jamen det havde jeg ikke lige set.. stort tillykke..

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Nå der var hjerteblink.. Jamen det havde jeg ikke lige set.. stort tillykke..

Havde jeg også glemt at skrive

Tak

Anmeld

10. oktober 2011

KarinOM

Nøjagtigt det samme skete for mig...jeg blev også rykket 3 uger tilbage...hvilket betyder at jeg har haft ÆL samme dag som min mens sluttede. Men jeg har altid haft en sær cyklus, så undre mig ikke ;-)...og min kæreste var heller ikke hjemme da jeg blev gravid hvilket han i starten syntes var lidt sært :-D

...nu er det jo sådan at sæd kan overleve i en kvinde i op til en uge, så man kan godt blive gravid en uge efter at "agten" i realiteten har fundet sted :-)  

Anmeld

10. oktober 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis der er hjerteblik er du længere henne end 5+0,så er du som min. 6+0,for før kan de ikke se hjerteblink.

Jeg ville slå koldt vand i blodet,og afvente NF scanningen,det er først til den scanning,at der bliver fastsat en terminsdato.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.