Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

Nadi

Nogen der ved hvor jeg kan få en gul og orange ternet bluse henne?+ Har fundet ud af hvad Oliver skal være til fastelavn.

BYGGEMAND BOB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

linemus

Næ, men jeg har nogengange set byggemand bob el.lign. t-shirt, hvor man bliver byggemand bob, når man har det på. Giver det mening? Måske var det i h&m...

Anmeld

1. februar 2009

Lise

De af jer der har unger i vuggestue - ikke integreret institution - bliver der holdt fastelavn dér? Vi har ikke hørt noget om fastelavn i vores vugger, nemlig...

Men det ville passe mig fint hvis der ikke bliver holdt noget. Tvivler på at Simon gider ha' et kostume på, og han kan jo ikke slå katten af tønden... men tror nu godt han kunne æde fastelavnsbollen...

Sorry, Nadia - jeg snyltede på dit indlæg. Og jeg ved ike lige hvor du kan finde såhn en t-shirt.

Anmeld

1. februar 2009

linemus

Hvad med det her (du skal næsten helt ned i bunden): www.123hjemmeside.dk/EMFILA/939251

Anmeld

1. februar 2009

Nadi

linemus skriver:

Hvad med det her (du skal næsten helt ned i bunden): www.123hjemmeside.dk/EMFILA/939251

Det var faktisk næsten lige før man skulle købe det! Men han har et par blå overalls så derfor have jeg egentlig bare tænkt at jeg ville finde en skjorte eller bluse. Så han også kunne bruge det bagefter.

Jeg må lige konsultere med min (bank)mand

Anmeld

1. februar 2009

Nadi

Sorry, Nadia - jeg snyltede på dit indlæg. Og jeg ved ike lige hvor du kan finde såhn en t-shirt.

Ej det skal du altså ikke tænke på, det har jo noget med emnet at gøre. Og jeg tager ikke skade

Anmeld

1. februar 2009

linemus

Ellers kan du måske selv male en hvid t-shirt...

Anmeld

1. februar 2009

Nadi

Det kunne jeg ja, men den behøver ikke ligne på en prik. Han har en ternet trøje som han kunne få på ellers har han en skovmandsskjorte som også kunne bruges. Så bliver han bare håndværker og ikke lige Byggemand Bob, men potato/potado.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.