Nogen som har været til MD i Næstved? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Krussedulle

DenLykkelige skriver:

Jeg blev scannet her for 3 uger siden på Næstved, og hun spurgte om jeg ville se kønnet hvis hun "tilfældigvis" faldt over det, for det var ikke noget de bruge ekstra tid på at lede efter..

Vi sagde ja og de er 90% sikre på det er en lille pige  

Men det var ikke noget de "gad" at scanne efter, kun hvis de fanldt over det og var nogenlunde sikre...  Synes det var lidt mærkeligt at sige, men det er jo selvfølgelig heller ikke kønnet en MD går ud på, det har vi jo egen betalte kønsscanninger til

Håber jeres lille ny har det dejligt derinde, når i kommer til at se ham/hende imorgen 

Så var I heldige at hun lige "faldt" over det nej det var også lidt derfor jeg spurgte, der er jo nogle som er af den holdning at det er ikke det man er der for bevares, det er det da heller ikke, men det kunne da være hyggeligt hvis de liiiige, tilfældigvis, fik set kønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

DenLykkelige

Krussedulle skriver:

Så var I heldige at hun lige "faldt" over det nej det var også lidt derfor jeg spurgte, der er jo nogle som er af den holdning at det er ikke det man er der for bevares, det er det da heller ikke, men det kunne da være hyggeligt hvis de liiiige, tilfældigvis, fik set kønnet

Ja sådan tænker jeg også

At vi så troede det var en dreng er en anden sag Det er ikke altid en mor's 6. sans holder stik

Men synes bare hun svarede mig meget flabet  Som om at min scanning egentlig bare var i vejen for hende og at hun hellere ville noget andet..  Men da vi først kom igang var hun fin nok Det tog bare næsten 2 timer Så får man sku ondt i maven af at få presset en scanner ned i baby..

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

DenLykkelige skriver:

Ja sådan tænker jeg også

At vi så troede det var en dreng er en anden sag Det er ikke altid en mor's 6. sans holder stik

Men synes bare hun svarede mig meget flabet  Som om at min scanning egentlig bare var i vejen for hende og at hun hellere ville noget andet..  Men da vi først kom igang var hun fin nok Det tog bare næsten 2 timer Så får man sku ondt i maven af at få presset en scanner ned i baby..

Av, ja hun var altså også lidt hård ved mig, hende der scannede til nf må bare spørge indirekte som jeg har gjort de sidste to gange

Anmeld

10. oktober 2011

DenLykkelige

Krussedulle skriver:

Av, ja hun var altså også lidt hård ved mig, hende der scannede til nf må bare spørge indirekte som jeg har gjort de sidste to gange

Ja jeg håber da at i får kønnet at vide, nu hvor i gerne vil det

Det hjalp så heller ikke at ved min scanning var der en under udd med, som så lige skulle prøve bagefter.. Knapt så sjovt med en efterhånden godt øm mavse!

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

DenLykkelige skriver:

Ja jeg håber da at i får kønnet at vide, nu hvor i gerne vil det

Det hjalp så heller ikke at ved min scanning var der en under udd med, som så lige skulle prøve bagefter.. Knapt så sjovt med en efterhånden godt øm mavse!

Uh, avs nej det forstår jeg godt! man er hvert fald lidt øm bagefter..

Anmeld

10. oktober 2011

DenLykkelige

Krussedulle skriver:

Uh, avs nej det forstår jeg godt! man er hvert fald lidt øm bagefter..

Bestemt, kunne overhoved heller ikke slappe af i maven, måtte ligge i 1 time ud af de 2½ time jeg var det, og spænde alt hvad jeg kunne i mavemusklerne for at det var til at holde ud, så er man meget smadret i hele maven bagefter

Anmeld

10. oktober 2011

merle2010

hejsa

jeg var både til nf og md på næstved sygehus og fik da tilbudt at få kønnet at vide til md og det valgte vi at takke ja til

desværre lå lillepigen forkert så de kunne ikke se det...

fik det først at vide da jeg var til en ekstra scanning i uge 32..

men de var vildt søde deroppe..

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

merle2010 skriver:

hejsa

jeg var både til nf og md på næstved sygehus og fik da tilbudt at få kønnet at vide til md og det valgte vi at takke ja til

desværre lå lillepigen forkert så de kunne ikke se det...

fik det først at vide da jeg var til en ekstra scanning i uge 32..

men de var vildt søde deroppe..

Hihi, rart at høre at der er nogle af dem der spørger . Jeg ved jeg skal scannes af den samme som til nf, og hun var i hvert fald sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.