Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Krussedulle.
Jeg var til MD på Næstved sygehus. Havde egentlig bestemt mig for ikke at vide kønnet, men da sonografen så selv spurgte om hun skulle scanne køn, så blev jeg alt for nysgerrig Så ja jeg fik kønnet af vide.
Dem jeg ellers kender der har hørt til på Næstved, har også fået kønnet af vide. Så jeg tror der er rimelig godt odds for at du får afsløret hvad der gemmer sig i maven imorgen
God førnøjelse. det er bare så skønt at få et kig derind
Leonora25 skriver: Hej Krussedulle. Jeg var til MD på Næstved sygehus. Havde egentlig bestemt mig for ikke at vide kønnet, men da sonografen så selv spurgte om hun skulle scanne køn, så blev jeg alt for nysgerrig Så ja jeg fik kønnet af vide. Dem jeg ellers kender der har hørt til på Næstved, har også fået kønnet af vide. Så jeg tror der er rimelig godt odds for at du får afsløret hvad der gemmer sig i maven imorgen God førnøjelse. det er bare så skønt at få et kig derind
Jeg blev også skannet på Næstved og vi måtte også gerne får kønnet at vide, hvis hun kunne se det.
Jeg havde så lovet kæresten, at han måtte bestemme om vi skulle vide det og han bestemte sig for at det skulle vi ikke vide - til trods for min store nysgerrighed .
/Winnie
Møn-Mor skriver: Jeg blev også skannet på Næstved og vi måtte også gerne får kønnet at vide, hvis hun kunne se det. Jeg havde så lovet kæresten, at han måtte bestemme om vi skulle vide det og han bestemte sig for at det skulle vi ikke vide - til trods for min store nysgerrighed . /Winnie
sofiell89 skriver:Hvad er MD ? Måske et dumt spørgsmål, men har ikke så meget styr på forkortelserne..
Sujan skriver:Hej.. Har ikke været til MD i næstved men ligger der lige nu til observation efter et mindre biluheld. Er i uge 16 og de scannede for at se om alt var som det skulle være. Hun spurgte om jeg ville vide kønnet. Jeg sagde ja tak og hun ledte efter det men kunne desværre ikke se det. Men viser at de gerne vil lede lidt efter det, selvom det måske ikke er nødvendigt. De er bare så søde på Næstved sygehus. Er i hvert fald rigtig glad for jeg skal føde her:-)
Krussedulle skriver: .. Skal (endelig) til MD i morgen, glæder mig til at se om den lille har det godt derinde mærker den heldigvis hver dag men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som har været det, og som kan sige mig om de vil scanne efter kønnet? har en meget utålmodig dreng som gerne vil vide hvad der gemmer sig derinde
.. Skal (endelig) til MD i morgen, glæder mig til at se om den lille har det godt derinde mærker den heldigvis hver dag men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som har været det, og som kan sige mig om de vil scanne efter kønnet? har en meget utålmodig dreng som gerne vil vide hvad der gemmer sig derinde
Jeg blev scannet her for 3 uger siden på Næstved, og hun spurgte om jeg ville se kønnet hvis hun "tilfældigvis" faldt over det, for det var ikke noget de bruge ekstra tid på at lede efter..
Vi sagde ja og de er 90% sikre på det er en lille pige
Men det var ikke noget de "gad" at scanne efter, kun hvis de fanldt over det og var nogenlunde sikre... Synes det var lidt mærkeligt at sige, men det er jo selvfølgelig heller ikke kønnet en MD går ud på, det har vi jo egen betalte kønsscanninger til
Håber jeres lille ny har det dejligt derinde, når i kommer til at se ham/hende imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128