er det et tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

annknudsen

hej jeg er ny her

men jeg kunne rigtig godt tænke mig et barn nu så mig og min kæreste har sat PB igang men da det ikk har været lykkes de 3 andre gange efter jeg stoppede på mine p-piller, denne her gang er min mens helt anderledes end den plejer, først fik jeg lidt smerter i undelivet, men min mens kom slet ikk 3 dage efter har jeg blødt ca 4 dråber blod også stoppede det igen, 3 dage efter begynder jeg at bløde meget lidt igen også nu er det ved at stoppe igen, og sådan plejer den slet ikke og være, jeg ved ikke om jeg tør tage en test da jeg er bange for at teste negativ.

er der nogle af jer som har oplevet det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Camillos

annknudsen skriver:

hej jeg er ny her

men jeg kunne rigtig godt tænke mig et barn nu så mig og min kæreste har sat PB igang men da det ikk har været lykkes de 3 andre gange efter jeg stoppede på mine p-piller, denne her gang er min mens helt anderledes end den plejer, først fik jeg lidt smerter i undelivet, men min mens kom slet ikk 3 dage efter har jeg blødt ca 4 dråber blod også stoppede det igen, 3 dage efter begynder jeg at bløde meget lidt igen også nu er det ved at stoppe igen, og sådan plejer den slet ikke og være, jeg ved ikke om jeg tør tage en test da jeg er bange for at teste negativ.

er der nogle af jer som har oplevet det samme.

Jeg synes du skal teste for din egen sikkerheds skyld og for at føle dig sikker. Det kan være det bare er din menstration der opfører sig yderst mærkværdigt, men det kan også være en graviditet.

Da jeg oplevede det som du siger nu viste det sig jeg var gravid desværre bare uden for livmoderen. 

Det er bedere at teste for at få vished end at rende rundt og håbe på der er bid. 

Håber da for jer at det lykkes <3 

Anmeld

10. oktober 2011

annknudsen

Camillos skriver:

Jeg synes du skal teste for din egen sikkerheds skyld og for at føle dig sikker. Det kan være det bare er din menstration der opfører sig yderst mærkværdigt, men det kan også være en graviditet.

Da jeg oplevede det som du siger nu viste det sig jeg var gravid desværre bare uden for livmoderen. 

Det er bedere at teste for at få vished end at rende rundt og håbe på der er bid. 

Håber da for jer at det lykkes <3 

jeg regner også med at jeg vil teste mjeg ved bare ikke helt hvornår jeg skulle gøre det men jeg tror jeg tester hvis jeg ikke får min mens ordenlig næste gang, også ser hvad der sker så mine forventninger ikke er alt for store

men jeg håber at den er der nu og krydser også fingre for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.