Manglende koncentration...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

DinNabo

sofiell89 skriver:

Øhm.. Jeg er selv født på Herlev hospital, og mine venners børn osv er født på Hvidovre.
Men vi har valgt efter hvordan det var nemmest at komme til hospitalet udfra hvor vi bor (i Brøndby strand). Og vi kom frem til at et tog skifte og en enkelt bus sammenlagt giv en tur på 15-20 min, hvorimod til Herlev skulle vi skifte minimum 2 gange i bus og det kunne snildt tage 45 min at komme derud på en hverdags formiddag.

Vi har bare valgt ud fra det.. Men ja, jeg har hørt meget godt om hvidovre, men absolut ingenting om Herlev

Tak for svar. Er flyttet hertil fra Jylland, og aner ikke noget om nogen af stederne Og størstedelen af mine venner på Sjælland er endnu ikke kommet til børn (selv om vi er i starten af 30'erne... lidt weird) Så ingen jeg kender kan give anbefalinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

sofiell89

DinNabo skriver:

Tak for svar. Er flyttet hertil fra Jylland, og aner ikke noget om nogen af stederne Og størstedelen af mine venner på Sjælland er endnu ikke kommet til børn (selv om vi er i starten af 30'erne... lidt weird) Så ingen jeg kender kan give anbefalinger

Hehe, det er faktisk lidt weird.. Jeg er ved at være den sidste i min vennekreds der får børn, og jeg bliver 22 til november.. Sjovt der er den forskel..

Min kærestes datter er født på Hvidovre, og der var de fuldt ud tilfredse.. Men altså.. Det var jeg ligeglad med, for mig handlede det bare om at jeg ikke gider at bruge en evighed med offentlig transport for at komme til jordmor eller scanning..

Kom du nogensinde til tidlig scanning?

Anmeld

10. oktober 2011

DinNabo

sofiell89 skriver:

Hehe, det er faktisk lidt weird.. Jeg er ved at være den sidste i min vennekreds der får børn, og jeg bliver 22 til november.. Sjovt der er den forskel..

Min kærestes datter er født på Hvidovre, og der var de fuldt ud tilfredse.. Men altså.. Det var jeg ligeglad med, for mig handlede det bare om at jeg ikke gider at bruge en evighed med offentlig transport for at komme til jordmor eller scanning..

Kom du nogensinde til tidlig scanning?

Ja var til scanning tidligere, og alt var selvfølgelig som det skulle være

Ja mht. aldersforskel, så er vi en venindeflok på 8, som læste sammen på Handelshøjskolen, og vi fik hinanden gejlet op til at skulle gøre karriere Så jeg er kun nummer 2 til at blive gravid

Anmeld

10. oktober 2011

sofiell89

DinNabo skriver:

Ja var til scanning tidligere, og alt var selvfølgelig som det skulle være

Ja mht. aldersforskel, så er vi en venindeflok på 8, som læste sammen på Handelshøjskolen, og vi fik hinanden gejlet op til at skulle gøre karriere Så jeg er kun nummer 2 til at blive gravid

Var du derude hvor jeg anbefalede, eller fandt du en anden?
Godt at alt så fint nok

Det er sjovt med aldersforskellen. Min mor fortalte forleden, at min lillesøster på 19, efterhånden er den sidste i hendes venindekreds som ikke er gravid eller blevet forælder.. Det er så utroligt at de unge har så travlt. (ja jeg er selv ung, men vi har været sammen i 4½år nu, og snakket om at hans datter på 11 heller ikke skulle være alt for gammel inden vi gjorde hende til storesøster - hendes mor venter nr 3 10 dage før mig)

Anmeld

11. oktober 2011

viben

DinNabo skriver:

Min svigerinde har født begge sine børn på hvidovre og været godt tilfreds  Jeg skal også selv føde på hvidovre, men mest af alt fordi vi bor maks 10 km derfra

Anmeld

11. oktober 2011

DinNabo

viben skriver:

Min svigerinde har født begge sine børn på hvidovre og været godt tilfreds  Jeg skal også selv føde på hvidovre, men mest af alt fordi vi bor maks 10 km derfra

Tak for svar. Jeg er tættest på Herlev, men jeg har bil, så hvis Hvidovre er "bedre" er det fint. det er jo kun 5-10 min det drejer sig om.

Nu må jeg i tænkeboks

Anja

Anmeld

11. oktober 2011

viben

DinNabo skriver:

Tak for svar. Jeg er tættest på Herlev, men jeg har bil, så hvis Hvidovre er "bedre" er det fint. det er jo kun 5-10 min det drejer sig om.

Nu må jeg i tænkeboks

Anja

Ja der er ikke andet for

Jeg tror det er svært at afgøre hvilket der er bedst.. Det kommer jo an på hvem der er på arbejde, hvad tid på døgnet man føder osv. osv.

Vi må nok bare tage det som det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.