viben skriver:
Er det kun mig der har svært ved at koncentrere mig om andet end graviditeten? Nu hvor tiden går ændres tankerne fra bekymring til at rumme hvad der rent faktisk skal til at ske og alle forandringerne i ens liv... Er spændt og hunderæd på samme tid!
Problemet er bare at jeg liiiige skal have afleveret bachelorprojek inden fødsel og barsel, så har ikke tid til at tankerne fylder så meget oven i trætheden.... Gid man bare havde et skrivebordsarbejde, for graviditet og selvstudie er vidst ikke den rigtige kombi for mig... 
Forstår dig SÅ meget. Jeg sidder her på arbejde med baby.dk åben..... Jeg er bare klar til at være mor NU! Og gider ikke det pjat med at arbejde. Arghhhh det bliver nogle lange måneder.
Kan så sige, at et skrivebordsarbejde er ligeså røv
Jeg styrer selv min dag, og jeg kan da lige love dig, at jeg er blevet så meget mindre effektiv, efter jeg fandt ud af jeg var gravid.
Kender også total følelsen af at være spændt og hunderæd på samme tidspunkt. Jeg har bestilt tid til en tidlig scanning i dag, bare for at få lidt ro på. Stort set alle graviditets-symptomer er forsvundet, så jeg er bare så nervøs...
Anmeld