Mærke baby i uge 21 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ej hvor dejligt hvor blev du scannet henne?

Jeg blev scannet på Fredericia sygehus..

Hun snakkede til baby igennem det hele og fortalte os alt hvad hun kiggede efter.. En rigtig sød dame..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Jeg har mærket lidt, men ikke meget.. Men nu mærker jeg næsten intet overhovedet.. men det kommer nok igen med et los på et tidspunkt..

Men kan huske med mig der sagde de det var meget normalt at man deromkring ikke mærker så meget.. bare underligt hvorfor lige der.. ved ikke hvorfor.. men jeg krydser fingre for dig!!

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Men kan huske med mig der sagde de det var meget normalt at man deromkring ikke mærker så meget.. bare underligt hvorfor lige der.. ved ikke hvorfor.. men jeg krydser fingre for dig!!

Det er nok meget normalt så..

Tak, jeg håber snart jeg mærker noget igen så..

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg blev scannet på Fredericia sygehus..

Hun snakkede til baby igennem det hele og fortalte os alt hvad hun kiggede efter.. En rigtig sød dame..

Ej hvor dejligt jeg skal nemlig scannes et helt andet sted end de to forrige gange, og nf var anderledes der end hvor jeg tidligere er scannet.. Aner nemlig ikke om de vil kigge efter kønnet overhovedet ...så kunne det jo være at vi også skulle scannes samme sted men det var så ikke tilfældet hehe

Anmeld

10. oktober 2011

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Okay, jeg må nok hellere bare tage det helt roligt så.

Jeg bliver bare nervøs nu når jeg selv er syg, så er bange for at baby også bliver syg osv.. 

Altså alt hvad der går igennem dig, går vel også igennem baby.. Men jeg ved faktis ikke om h*n bliver sløv/syg når du er..
Har du evt. prøvet det de anbefaler med at drikke noget iskoldt og ligge dig på ryggen og slappe af ?
jeg har læst at man ikke kan være sikker på at mærke baby hver dag.. Ikke før efter uge 26..

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ej hvor dejligt jeg skal nemlig scannes et helt andet sted end de to forrige gange, og nf var anderledes der end hvor jeg tidligere er scannet.. Aner nemlig ikke om de vil kigge efter kønnet overhovedet ...så kunne det jo være at vi også skulle scannes samme sted men det var så ikke tilfældet hehe

Ahh okay.. Det lyder da lidt mystisk.. Men nej der er nok lidt langt..

Hun nævnte intet ved os men helt til slut inden hun fjernede scanneren så spurgte hun om der var andet vi ville vide.. Og så sagde jeg bare kønnet.. Og så scannede hun lige efter det i en 5 mins tid..

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nitz - 25+ skriver:

Altså alt hvad der går igennem dig, går vel også igennem baby.. Men jeg ved faktis ikke om h*n bliver sløv/syg når du er..
Har du evt. prøvet det de anbefaler med at drikke noget iskoldt og ligge dig på ryggen og slappe af ?
jeg har læst at man ikke kan være sikker på at mærke baby hver dag.. Ikke før efter uge 26..

Ja jeg tænker os det når baby, men har prøvet at slappe af, men kan intet mærke.. MEN jeg kunne jo lige drikke noget koldt og så prøve.. Tak for tippet.. 

Anmeld

10. oktober 2011

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Ja jeg tænker os det når baby, men har prøvet at slappe af, men kan intet mærke.. MEN jeg kunne jo lige drikke noget koldt og så prøve.. Tak for tippet.. 

Det var skam så lidt
Ellers må du jo lige ha fat i FG.. Hellere en gang for meget, end en gang for lidt.. Men jeg er helt sikker på den bette nok bare har en afslapnings dag eller to.. Eller som en anden skrev. Måske vender med ryggen ud mod maven.. så h*n sparker ind mod ryggen..

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nitz - 25+ skriver:

Det var skam så lidt
Ellers må du jo lige ha fat i FG.. Hellere en gang for meget, end en gang for lidt.. Men jeg er helt sikker på den bette nok bare har en afslapnings dag eller to.. Eller som en anden skrev. Måske vender med ryggen ud mod maven.. så h*n sparker ind mod ryggen..

Ja jeg ser lige tiden an.. Så må vi se om der sker noget de næste par dage, ellers må jeg ringe til FG.. 

Håber hun bare slapper godt af, eller har vendt sig..  

Anmeld

10. oktober 2011

Gaia

Anonym skriver:

Okay, jeg blev bare lidt nervøs for jeg har i noget tid kunne mærke noget jeg tror der er liv, og nu er jeg blevet syg og har været sløj i nogle dage, og har bare ikke rigtig kunne mærke det der jeg tror der er liv..

+ jeg føler min mave er blevet mindre.. 

Tror dit fokus ubevist er på d hvor du har det dårligt..f.eks. Døjer du med hovedpine, forkølelse osv. Er dit fokus måske mere der og drfor ligger du nok ikke mærke til de små puf den lille kommer med. Men er du utryg så ring til fg og hør dem ad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.