Mærke baby i uge 21 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men hvor meget skal man mærke til baby i uge 21?

Og kan man mærke mindre til baby når man er syg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men hvor meget skal man mærke til baby i uge 21?

Og kan man mærke mindre til baby når man er syg?

Jeg vil sige at det er forskelligt man skal bare kunne mærke liv dagligt fra 26 uge .. Og det kan jo være at baby har lagt sig med ryggen ud mod din mave, og derfor sparker ind mod din ryg

Anmeld

10. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg begyndte først at mærke baby omkring uge 21 ca.. Og det var kun små puf engang i mellem.. Og der kunne sagtens gå en hel dag uden man mærkede noget.. Jeg har været meget forkølet de sidste 4-5 uger.. Og det tror jeg sagtens kan påvirke babys aktivitet.. Hvis jeg er rigtig træt så syns jeg baby er mindre aktiv..

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg vil sige at det er forskelligt man skal bare kunne mærke liv dagligt fra 26 uge .. Og det kan jo være at baby har lagt sig med ryggen ud mod din mave, og derfor sparker ind mod din ryg

Okay, jeg blev bare lidt nervøs for jeg har i noget tid kunne mærke noget jeg tror der er liv, og nu er jeg blevet syg og har været sløj i nogle dage, og har bare ikke rigtig kunne mærke det der jeg tror der er liv..

+ jeg føler min mave er blevet mindre.. 

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nitz - 25+ skriver:

Jeg begyndte først at mærke baby omkring uge 21 ca.. Og det var kun små puf engang i mellem.. Og der kunne sagtens gå en hel dag uden man mærkede noget.. Jeg har været meget forkølet de sidste 4-5 uger.. Og det tror jeg sagtens kan påvirke babys aktivitet.. Hvis jeg er rigtig træt så syns jeg baby er mindre aktiv..

Okay, så er jeg lidt mere rolig..

Men jeg synes også min mave føles mindre.. Det er vel ikke noget godt tegn?

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Okay, jeg blev bare lidt nervøs for jeg har i noget tid kunne mærke noget jeg tror der er liv, og nu er jeg blevet syg og har været sløj i nogle dage, og har bare ikke rigtig kunne mærke det der jeg tror der er liv..

+ jeg føler min mave er blevet mindre.. 

Har du ikke været til MD scanning?

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Har du ikke været til MD scanning?

Jo det har jeg og alt så fint ud.. men de sidste 2 dage har jeg bare følt maven er blevet mindre.. :/

Anmeld

10. oktober 2011

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Okay, så er jeg lidt mere rolig..

Men jeg synes også min mave føles mindre.. Det er vel ikke noget godt tegn?

Jeg syns der er meget forskel på min mave. Nogle dage tænker jeg os "krymper den eller.." For nogle dage er den mere spændt og oppustet. og nogle dage er den bare mere "dællet" Især om morgenen syns jeg ik den er så stor som om aftenen.. Jeg tror det er meget normalt.. Det kommer nok også an på hvad og hvor meget man har spist, hvor aktiv man har været.. og hvordan baby lige ligger..
Pt. syns jeg slet ikke den vokser.. Men andre siger de sagtens kan se forskel fra uge til uge... Vi har en vikar på mit job der ikke havde set mig en hel uge. Da hun kom sagde hun "hold da op, du blir da større og større" jaaae.. der er kun gået en uge.. men hun kunne altså se forskel.. Men sådan er det jo når man går og betragter den flere gange om dagen.. Hvem kan ikke lade være med det

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jo det har jeg og alt så fint ud.. men de sidste 2 dage har jeg bare følt maven er blevet mindre.. :/

Jeg tror ikke at du skal bekymre dig det mindste selvom det kan være svært! Men det kommer rigtig meget an på hvordan baby ligger derinde der er jo masser af plads til at bevæge sig på

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nitz - 25+ skriver:

Jeg syns der er meget forskel på min mave. Nogle dage tænker jeg os "krymper den eller.." For nogle dage er den mere spændt og oppustet. og nogle dage er den bare mere "dællet" Især om morgenen syns jeg ik den er så stor som om aftenen.. Jeg tror det er meget normalt.. Det kommer nok også an på hvad og hvor meget man har spist, hvor aktiv man har været.. og hvordan baby lige ligger..
Pt. syns jeg slet ikke den vokser.. Men andre siger de sagtens kan se forskel fra uge til uge... Vi har en vikar på mit job der ikke havde set mig en hel uge. Da hun kom sagde hun "hold da op, du blir da større og større" jaaae.. der er kun gået en uge.. men hun kunne altså se forskel.. Men sådan er det jo når man går og betragter den flere gange om dagen.. Hvem kan ikke lade være med det

Okay, jeg må nok hellere bare tage det helt roligt så.

Jeg bliver bare nervøs nu når jeg selv er syg, så er bange for at baby også bliver syg osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.