Er jeg ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

camsko88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den læge ville jeg ikke stole på. En svag streg er helt normalt i den tidlige graviditet, især om eftermiddagen, hvor jeg går ud fra du har været ved lægen?! 

vi var ved læge omkring to halv tre og der var stregen som den på billedet, men det var ikke nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

sofiell89

camsko88 skriver:

er netop hjemkommet fra lægen.....

jeg er IKKE gravid, hans test viste en svag streg som på mine og det var ikke nok sagde han

Det oplevede jeg ved min læge også. Men jeg var optimist. Købte mig en clear blue digital i stedet. Da den viste positivt ringede jeg og skældte ud. Ugen efter var den bragende positiv hos ham også

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

camsko88 skriver:

vi var ved læge omkring to halv tre og der var stregen som den på billedet, men det var ikke nok

Sikke noget pjat! Din læge gør mig virkelig vred!!! En streg er en streg. Dumme læge. 

Anmeld

10. oktober 2011

Emily2012<3

Sikke noget pjat! Din læge gør mig virkelig vred!!! En streg er en streg. Dumme læge. 

Enig. 

Anmeld

10. oktober 2011

camsko88

ved ikke lige hvad jeg skal tro jeg syntes jo at så snart der er en streg må den være god nok, også selv om stregen ikke er helt tydelig....

Anmeld

10. oktober 2011

sofiell89

har selv oplevet det samme ved min læge. Så ved hvor rasende man kan være. Jeg købte en clear blue dagen efter. Da den viste positiv med det samme ringede jeg og skældte ud. Det viste sig så at jeg kun var 3+4 da jeg selv teste positivt hjemme, og det kunne hans test åbenbart ikke måle så tidligt.

Anmeld

10. oktober 2011

sandorff

camsko88 skriver:

ligger to billeder ind af test den 1. er fra den 2/12 og den 2. er fra den 10/10

er jeg virkelig ikke gravid alligevel? har på intet tidspunkt blødt..

alle 3 gange jeg har testet positiv har den ikke været mere tydeligt end den på din nr.2 test. så det med stregen ikke er tydelig mok som din læger siger det lyder som fis i en hornlygte, for jeg har da fået 3 skønne unger med en svag streg hver gang.
som andre skriver, prøv at teste igen om noget tid...

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

camsko88 skriver:

ved ikke lige hvad jeg skal tro jeg syntes jo at så snart der er en streg må den være god nok, også selv om stregen ikke er helt tydelig....

En streg er en streg.  Jeg tror på den, frem for på lægen. 

Anmeld

10. oktober 2011

Timse

Kender en som først efter at hun selv havde testet positiv i 14 dage kunne få en positiv test ved lægen, så jeg  for dig og synes også du skal prøve at teste igen imorgen tidlig

Anmeld

10. oktober 2011

Dansker I Holland

Min første graviditets test med min yngste så osse sådan ud indtil jeg tog en digital test fra clearblue :=) Så viste den gravid Så tillykke med spiren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.