Er jeg ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

camsko88

Carina87 skriver:

Det var da underligt Har du taget dem begge to om morgenen? Så vidt jeg forstod da jeg testede, så kan en test aldrig vise positiv uden at være det, men det omvendte kan sagtens ske.
Jeg ville tage en til i morgen tidlig! 

årh det gav lidt håb skal til læge med min datter idag så ser lige om han ikke vil tjekke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

SpunkenJo

camsko88 skriver:

ligger to billeder ind af test den 1. er fra den 2/12 og den 2. er fra den 10/10

er jeg virkelig ikke gravid alligevel? har på intet tidspunkt blødt..

2/12 og 10/10???

Jeg forstår ikke helt??

Hvilken test er fra hvilken dag??

Den øverste er jo brage de positiv, og den nederste er meget meget utydelig, men i mine øjne dog stadig positiv

Hvis din mens er helt regelmæssig (udfra 13/9) vil du idag være 3+6, hvorfor nederste test er meget normal tror jeg

På min testdag var jeg kun 3+4 fordi min ægløsning var senere end ved normal cyklus.
Så vent 2 dage, så er HCG fordoblet og testen sku gerne være mere positiv

Anmeld

10. oktober 2011

kirsti

camsko88 skriver:

ser den sidste ikke negativ ud? den anden røde streg skal være til venstre for stregen

jeg synes da sagtens man kan se en streg der hvor testen er lidt krøllet i siden eller hvad man skal sige

Anmeld

10. oktober 2011

camsko88

Muhmi skriver:

Øhm... Den 2 i 12? Du mener den 2 i 10 ikk? Fordi ellers kan jeg godt forstå det store udsving...

Men altså, de ser jo begge positive ud.... Så tillykke da

haha jo self er lidt rundt på gulvet

Anmeld

10. oktober 2011

VNB

er det ikke bare kontrol stregen som er meget svag på billede nr 2? 

det blå stykke på testen plejer jo altid at sidde i den ende hvor kontrol stregen sidder... 

så som jeg ser det, så har du vendt den forkert... altså den store tykke røde streg ER graviditets stregen, mens den utydelige er en "ugyldig" kontrol streg... 

så jeg tror da stadig du er rigtig meget gravid 

hvis jeg var dig ville jeg tage en helt ny test... 

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

camsko88 skriver:

nej det er 2 forskellige slags test. hmm jamen havde sidste mens dag den 13/09

De ser begge positive ud. Men hvordan har du fået så tydelig en test d. 2/10, når der var der du skulle have din ægløsning, er mig en gåde. 

Anmeld

10. oktober 2011

projekt-ønskebarn

Jeg synes også at begge ser positive ud og desuden har jeg oplevet fra en veninde at den ene type test viste positiv, og bla stripes skulle vidst ikke give en så tydelig streg... Jeg TROR på det 

Anmeld

10. oktober 2011

camsko88

har lige taget en test mere og ladet den sidde i holderen den tydlige streg er ved c'et
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2011

camsko88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De ser begge positive ud. Men hvordan har du fået så tydelig en test d. 2/10, når der var der du skulle have din ægløsning, er mig en gåde. 

min mens har siden jeg fik min datter på ingen måde været reglmessig har slet ikke styr på den

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

camsko88 skriver:

har lige taget en test mere og ladet den sidde i holderen den tydlige streg er ved c'et

Den er skam positiv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.